logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Darmowy e-book SEO Content Marketing

  PR 21.09.2016, przeczytano 1212 razy

E-book „SEO Content Marketing” stanowi kompendium wiedzy na temat optymalizacji materiałów umieszczanych na stronach internetowych w celu zwiększania na nich ruchu oraz ich widoczności w Google. Czytelnicy znajdą w nim odpowiedzi na pytania, m.in.: jak dobierać słowa kluczowe, jak optymalizować materiały promocyjne pod kątem SEO, jak mierzyć efekty działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/darmowy-e-book-seo-content-marketing,29996,artykul.html

Co było impulsem do napisania e-booka? Wiele osób zarządzających witrynami internetowymi nie dostrzega korzyści SEO, które mogą płynąć z odpowiedniego wdrożenia strategii content marketingowej. Ludzie nie są świadomi, że właściwa optymalizacja materiałów umieszczanych w serwisach, może mieć niebagatelny wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Tworząc naszego e-booka, chciałyśmy zwrócić uwagę na tę kwestię” - mówi Marta Gryszko, współautorka publikacji.

Publikacja została stworzona z myślą o właścicielach serwisów internetowych, specjalistach ds. marketingu i promocji, osobach zarządzających treściami na stronach internetowych oraz pozycjonerach.


Autorkami publikacji są Marta Gryszko i Karolina Gudecka. Marta Gryszko jest związana z branżą SEO od 2005 roku. Prowadzi bloga o pozycjonowaniu, tworzy kursy SEO. Jest właścicielką firmy INFEO Marta Gryszko i partnerką w Wake App Sp. z o.o. Karolina Gudecka od 2009 roku pracuje w branży marketingu internetowego. Zdobywała doświadczenie jako specjalistka ds. marketingu i PR, m.in. w serwisie finansowym Bankier.pl, sieci reklamy internetowej Goldbach Audience (obecnie Stroer Digital Media), a obecnie w firmie Wake App.

Partnerami wydania są: Brandle, Clusteric, Dziennik Internautów, Magazyn Online Marketing Polska, Nowa Koncepcja SEO, Nowy Marketing.

Źródło: Wake App

wakeapp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764