logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Podsiadło i Pashabiceps promują akcję #mniejplastiku w spocie Credit Agricole

  PR 23.09.2022, przeczytano 409 razy

W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-podsiadlo-i-pashabiceps-promuja-akcje-mniejplastiku-w-spocie-credit-agricole,397336,artykul.html

Credit Agricole startuje z drugim spotem reklamowym w jesiennej kampanii w odświeżonej formule. Do duetu Dawid Podsiadło i pani Kasia, dołączają kolejni bohaterowie - tym razem Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski - jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich esportowców. W nawiązaniu do bohatera w spocie pojawia się motyw gry komputerowej i grafika pikselowa - pashaBiceps próbuje przejść kolejny level, ale na drodze stoją mu tony plastiku. Credit Agricole przekonuje w ten sposób, że tylko wspólnym zaangażowaniem można walczyć z nadmiarem jednorazowego plastiku w środowisku. Dlatego zachęca do przejścia na stronę #mniejplastiku i wyboru karty płatniczej z ekotworzywa, które rozkłada się szybciej niż zwykły plastik. Bank zaprasza również do dołączenia się do akcji Wiślana Odyseja, czyli wspólnego sprzątania brzegów Wisły oraz akcji Czysta Odra - ODROdzenie.

- Ruszyliśmy z nowym spotem w 3. weekend września, czyli wtedy, kiedy odbywa się międzynarodowa akcja Sprzątania Świata. To dobra okazja, żeby przypomnieć, że tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie wpłynąć na los środowiska. Chcemy pokazywać naszymi działaniami, że to nie są tylko puste słowa. Dlatego już od kilku lat prowadzimy duże akcje ekologiczne. Jesteśmy również częścią międzynarodowego projektu Plastic Odyssey - mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Wiślana Odyseja to już trzecia akcja z cyklu ekologicznych przedsięwzięć organizowanych w ramach kampanii #mniejplastiku. W 2020 r. odbyła się Bałtycka Odyseja, czyli sprzątanie plaż wzdłuż całego polskiego wybrzeża. Rok później w ramach Górskiej Odysei wolontariusze sprzątali szlaki turystyczne wzdłuż południowej granicy Polski. Wszystkie akcje łączy potrzeba zwracania uwagi na nadmiar plastikowych odpadów w środowisku, a szczególnie w wodzie.

Każdy klient, który do końca 31 grudnia 2022 roku otworzy Konto dla Ciebie, po wykonaniu określonej liczby miesięcznych transakcji telefonem, kartą, zegarkiem lub BLIKIEM może otrzymać od banku nawet do 555 zł premii. Konto otworzyć można w dowolnej placówce banku lub zdalnie, za pośrednictwem nowej aplikacji mobilnej „CA24 Mobile - pełnej korzyści”. Wciąż można także skorzystać ze specjalnej oferty dla graczy. W promocji klienci mogą zdobyć limitowaną koszulkę turniejową z podpisem pashyBicepsa oraz nawet 120 zł do wykorzystania na platformie Steam.

Credit Agricole zaprasza na stronę internetową www.mniejplastiku.pl, na której można dowiedzieć się więcej o ekologicznych działaniach banku i przyjaznej środowisku karcie płatniczej. Dodatkowo bank wspólnie z portalem Onet.pl prowadzi serwis informacyjny poświęcony problemowi plastiku mniejplastiku.onet.pl.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764