logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Podsiadło i Pashabiceps promują akcję #mniejplastiku w spocie Credit Agricole

  PR 23.09.2022, przeczytano 697 razy

W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dawid-podsiadlo-i-pashabiceps-promuja-akcje-mniejplastiku-w-spocie-credit-agricole,397336,artykul.html

Credit Agricole startuje z drugim spotem reklamowym w jesiennej kampanii w odświeżonej formule. Do duetu Dawid Podsiadło i pani Kasia, dołączają kolejni bohaterowie - tym razem Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski - jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich esportowców. W nawiązaniu do bohatera w spocie pojawia się motyw gry komputerowej i grafika pikselowa - pashaBiceps próbuje przejść kolejny level, ale na drodze stoją mu tony plastiku. Credit Agricole przekonuje w ten sposób, że tylko wspólnym zaangażowaniem można walczyć z nadmiarem jednorazowego plastiku w środowisku. Dlatego zachęca do przejścia na stronę #mniejplastiku i wyboru karty płatniczej z ekotworzywa, które rozkłada się szybciej niż zwykły plastik. Bank zaprasza również do dołączenia się do akcji Wiślana Odyseja, czyli wspólnego sprzątania brzegów Wisły oraz akcji Czysta Odra - ODROdzenie.

- Ruszyliśmy z nowym spotem w 3. weekend września, czyli wtedy, kiedy odbywa się międzynarodowa akcja Sprzątania Świata. To dobra okazja, żeby przypomnieć, że tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie wpłynąć na los środowiska. Chcemy pokazywać naszymi działaniami, że to nie są tylko puste słowa. Dlatego już od kilku lat prowadzimy duże akcje ekologiczne. Jesteśmy również częścią międzynarodowego projektu Plastic Odyssey - mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Wiślana Odyseja to już trzecia akcja z cyklu ekologicznych przedsięwzięć organizowanych w ramach kampanii #mniejplastiku. W 2020 r. odbyła się Bałtycka Odyseja, czyli sprzątanie plaż wzdłuż całego polskiego wybrzeża. Rok później w ramach Górskiej Odysei wolontariusze sprzątali szlaki turystyczne wzdłuż południowej granicy Polski. Wszystkie akcje łączy potrzeba zwracania uwagi na nadmiar plastikowych odpadów w środowisku, a szczególnie w wodzie.

Każdy klient, który do końca 31 grudnia 2022 roku otworzy Konto dla Ciebie, po wykonaniu określonej liczby miesięcznych transakcji telefonem, kartą, zegarkiem lub BLIKIEM może otrzymać od banku nawet do 555 zł premii. Konto otworzyć można w dowolnej placówce banku lub zdalnie, za pośrednictwem nowej aplikacji mobilnej „CA24 Mobile - pełnej korzyści”. Wciąż można także skorzystać ze specjalnej oferty dla graczy. W promocji klienci mogą zdobyć limitowaną koszulkę turniejową z podpisem pashyBicepsa oraz nawet 120 zł do wykorzystania na platformie Steam.

Credit Agricole zaprasza na stronę internetową www.mniejplastiku.pl, na której można dowiedzieć się więcej o ekologicznych działaniach banku i przyjaznej środowisku karcie płatniczej. Dodatkowo bank wspólnie z portalem Onet.pl prowadzi serwis informacyjny poświęcony problemowi plastiku mniejplastiku.onet.pl.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764