Dom mediowy MullenLowe MediaHub nadal będzie wspierać mediowo Decathlon, koncentrując się na digitalu, działaniach lokalnych i wsparciu niestandardowych działań mediowych. Nowa umowa obejmuje również usługi z zakresu business inteligence.
Nowy wymiar współpracy
- Zrozumienie i zaufanie to podstawa w biznesie. Decathlon to klient, z którym łączy nas szczególna, prawie dwudziestoletnia relacja. Przez wszystkie lata byliśmy wielokrotnie weryfikowani w zakresie naszej skuteczności i innowacyjności. Cieszę się, że po zaledwie kilkutygodniowej przerwie znów możemy wspierać Decathlon w rozwoju, oferując szeroką gamę rozwiązań digitalowych i analitykę – mówi Ewa Góralska, Managing Director MullenLowe MediaHub.
Blisko 20 lat wspólnej drogi
Historia współpracy MullenLowe MediaHub to ewenement na polskim rynku. Firmy współpracują od blisko dwóch dekad, zajmując dziś równolegle pozycje liderów w swoich branżach. Dom mediowy wspierał Klienta w transformacji digitalowej i procesie wejścia do świata eCommerce.
- MullenLowe MediaHub to sprawdzony i niezawodny partner. Doceniamy ich umiejętność dobrego rozumienie wyzwań marketera takiego jak Decathlon – nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, ogromna elastyczność, szybkość reagowania i jakość serwisu – powiedział Wojciech Kozłowski, Dyr. Marketingu Decathlon.
Źródło: MullenLowe MediaHub