logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Audi

  PR 06.06.2023, przeczytano 241 razy

Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres 3 lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. W ramach obsługi agencja odpowiada za aspekty technologiczne oraz contentowe stron www Audi oraz salonów dealerskich, kreatywne przygotowanie materiałów ATL, BTL, komunikację kampanii sprzedażowych i after sales, a także obsługę profili marki w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-creative-ponownie-wygrywa-przetarg-audi,400306,artykul.html

Po trwającym kilka miesięcy przetargu, Audi wyłoniło zwycięzcę. Za bieżącą obsługę marki będzie odpowiadać dentsu Creative – globalna sieć kreatywna będąca częścią grupy dentsu.

– Konkurencja była silna, a zadania przetargowe wymagające. Niemniej to gruntowne zrozumienie celów strategicznych i biznesowych marki Audi, pozwoliło nam w pełni zaadresować potrzeby Klienta. Tym samym nasza oferta została najlepiej oceniona i zadecydowała o kontynuacji współpracy – komentuje Mania Kostrzewska, Client Partner w dentsu Creative.

Nowa umowa pomiędzy stronami obowiązuje od maja br.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764