Agencja Digital One zakończyła prace nad nową odsłoną serwisu AXA DIRECT. Serwis uległ gruntownej przebudowie, której głównym celem było ocieplenie komunikacji oraz lepsze dopasowanie do oczekiwań klientów.
W prace nad serwisem zaangażowane były w sumie trzy agencje odpowiedzialne za poszczególne etapy prac - badania oraz opracowanie architektury informacji przygotowała firma UseLab, wizualizacje produktowe zapewniła Red8 Digital, a programowaniem serwisu zajęła się właśnie agencja interaktywna Digital One.
- Branża ubezpieczeniowa bywa postrzegana jako zimna oraz nietrafiająca w potrzeby Klientów i użytkowników. Przystępując do projektowania nowego serwisu internetowego, chcieliśmy zmienić te odczucia poprzez stworzenie strony cieplejszej w odbiorze oraz bardziej intuicyjnej. Skoncentrowaliśmy się na głównych potrzebach klientów, takich jak proste wyliczenie składki, szybkie zapoznanie się z zakresem oferowanej ochrony ubezpieczeniowej, czy też możliwości zarządzania polisą online. W trakcie prac włożyliśmy wiele wysiłku w obrazowe przedstawienie oferowanych przez nas produktów ubezpieczeniowych oraz staraliśmy się pokazać ich praktyczne znaczenie w codziennym życiu – mówi Tomasz Masajło, Kierownik Działu E-commerce AXA DIRECT.
Na głównych stronach serwisu klientom firmy towarzyszy Doradca AXA DIRECT, znany z filmów reklamowych tej marki.
Digital One współpracuje z firmą AVANSSUR SA, właścicielem marki AXA DIRECT, od lipca 2010 r.
Źródło: Digital One