Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowo otwartego punktu należącego do międzynarodowej sieci COSTA COFFEE. Innowacyjny format COSTA COFFEE Fresco, w którym wykorzystane zostały monitory cyfrowe, znajduje się na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada młoda polska firma – dynamicznie rozwijająca się spółka Nanovo, znana wcześniej ze współpracy m.in. z siecią telekomunikacyjną Play czy sklepami Sephora.
COSTA COFFEE Fresco na Lotnisku Chopina wyróżniają nie tylko menu, bazujące na naturalnych, nieprzetworzonych składnikach, ale też wyjątkowe rozwiązania designerskie oraz lepsza ekspozycja produktów i oferty w lokalu - dzięki użyciu digital screenów. Bogatą propozycję śniadaniowo-lunchową (owsianki, bagietki, słone przekąski, świeże sałatki, desery), uzupełnioną kawą, herbatami, świeżo wyciskanymi sokami i warzywno-owocowymi koktajlami goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które właśnie zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.
Za stworzenie i wdrożenie całego systemu prezentowanych w ten sposób treści za zarządzanie nim odpowiadają specjaliści z młodej polskiej spółki – Nanovo.
– Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z COSTA COFFEE POLSKA S.A. wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób. – mówi Dariusz Sobczak, Prezes Zarządu Nanovo.
Eksperci z Nanovo zarekomendowali i wypracowali z klientem system dopasowany do skali i formatu lokalu COSTA COFFEE Fresco oraz sprzedawanych w nim produktów, a następnie odpowiadali za jego wdrożenie (tj. sprzęt, technologie). W kolejnych etapach specjaliści Nanovo pomogą wypracować optymalną formę treści i dostosować ją do digital screenów. Wdrożone przez Nanovo rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również – na ich dynamiczną prezentację, zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. Z uwagi na bogatą ofertę produktów dostępnych w COSTA COFFEE Fresco, ich prezentacja na cyfrowym monitorze w odpowiedniej konfiguracji, staje się swoistą „wirtualną ladą”, dzięki której przedstawić można wszystkie dania w jednym miejscu w dopasowanej sekwencji.
– Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort doświadczenia konsumenckiego. – dodaje Dariusz Sobczak.
COSTA COFFEE POLSKA S.A. to kolejna prestiżowa, międzynarodowa marka, która zdecydowała się wykorzystać autorską technologię odpowiedzialną za funkcjonowanie menu boards Nanovo w swoim najnowszym koncepcie COSTA COFFEE Fresco. Innowacyjna technologia tej młodej polskiej spółki wykorzystywana jest także w innych znanych sieciowych restauracjach i punktach gastronomicznych.
Źródło: Nanovo