logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital screeny Nanovo w Costa Coffee na lotnisku Chopina

  PR 15.11.2016, przeczytano 2394 razy
ilustracjastrzałka

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowo otwartego punktu należącego do międzynarodowej sieci COSTA COFFEE. Innowacyjny format COSTA COFFEE Fresco, w którym wykorzystane zostały monitory cyfrowe, znajduje się na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada młoda polska firma – dynamicznie rozwijająca się spółka Nanovo, znana wcześniej ze współpracy m.in. z siecią telekomunikacyjną Play czy sklepami Sephora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-screeny-nanovo-w-costa-coffee-na-lotnisku-chopina,30545,artykul.html

COSTA COFFEE Fresco na Lotnisku Chopina wyróżniają nie tylko menu, bazujące na naturalnych, nieprzetworzonych składnikach, ale też wyjątkowe rozwiązania designerskie oraz lepsza ekspozycja produktów i oferty w lokalu - dzięki użyciu digital screenów. Bogatą propozycję śniadaniowo-lunchową (owsianki, bagietki, słone przekąski, świeże sałatki, desery), uzupełnioną kawą, herbatami, świeżo wyciskanymi sokami i warzywno-owocowymi koktajlami goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które właśnie zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.

Za stworzenie i wdrożenie całego systemu prezentowanych w ten sposób treści za zarządzanie nim odpowiadają specjaliści z młodej polskiej spółki – Nanovo.

Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z COSTA COFFEE POLSKA S.A. wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób. – mówi Dariusz Sobczak, Prezes Zarządu Nanovo.  

Eksperci z Nanovo zarekomendowali i wypracowali z klientem system dopasowany do skali i formatu lokalu COSTA COFFEE Fresco oraz sprzedawanych w nim produktów, a następnie odpowiadali za jego wdrożenie (tj. sprzęt, technologie). W kolejnych etapach specjaliści Nanovo pomogą wypracować optymalną formę treści i dostosować ją do digital screenów. Wdrożone przez Nanovo rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również – na ich dynamiczną prezentację, zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. Z uwagi na bogatą ofertę produktów dostępnych w COSTA COFFEE Fresco, ich prezentacja na cyfrowym monitorze w odpowiedniej konfiguracji, staje się swoistą „wirtualną ladą”, dzięki której przedstawić można wszystkie dania w jednym miejscu w dopasowanej sekwencji.

Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort  doświadczenia konsumenckiego. – dodaje Dariusz Sobczak.

COSTA COFFEE POLSKA S.A. to kolejna prestiżowa, międzynarodowa marka, która zdecydowała się wykorzystać autorską technologię odpowiedzialną za funkcjonowanie menu boards Nanovo w swoim najnowszym koncepcie COSTA COFFEE Fresco. Innowacyjna technologia tej młodej polskiej spółki wykorzystywana jest także w innych znanych sieciowych restauracjach i punktach gastronomicznych.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Lotnicko panocku je w Zakopanem ;)

avatar użytkownika
,

macie łoko gazdo...  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764