Od kwietnia br. do agencji Mobiem Polska, należącej do Grupy Interia.pl, dołącza Hubert Skubij. Nowy Senior Account Manager ma odpowiadać za obsługę klientów indywidualnych oraz domów mediowych. Do jego obowiązków będzie należeć m.in. sprzedaż produktów i usług spółki, a także tworzenie dedykowanych ofert handlowych. Zajmie się również realizacją kampanii wspartych nowymi, efektywnymi narzędziami komunikacji mobilnej.
Przez 15 lat Hubert Skubij pracował w Wirtualnej Polsce, gdzie głównie obsługiwał Media Saturn Holding. W Dziale Handlowym Mobiem Polska będzie pełnił obowiązki Senior Account Managera. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Radosław Włoda.
– W pierwszych miesiącach mojej pracy będę chciał jeszcze bardziej wzmocnić rozpoznawalność marki Mobiem jako najlepszego dostawcy usług z zakresu marketingu mobilnego. Zamierzam przedstawiać klientom szerokie spektrum możliwości dotarcia do użytkowników telefonów komórkowych – mówi Hubert Skubij.
Nowy członek zespołu wzmocni obsługę klientów indywidualnych i domów mediowych. Będzie sprzedawał produkty i usługi agencji, koordynował kampanie reklamowe oraz tworzył dedykowane oferty handlowe. Opracuje też strategie obecności klientów w kanale mobilnym. Ponadto zajmie się realizacją kampanii wykorzystujących niestandardowe narzędzia, które wkrótce będą dostępne w ofercie Mobiem.
– Sukcesywnie wzmacniamy nasz zespół i zatrudniamy kolejnych specjalistów. Cały czas zapraszamy do współpracy nowe osoby, które mają doświadczenie z klientem i w marketingu internetowym. Udostępniamy wysokiej jakości produkty i oferujemy najlepszą obsługę w segmencie – przekonuje Radosław Włoda, Dyrektor Działu Handlowego.
Zatrudnienie Huberta Skubija, który ma blisko 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, to duże wzmocnienie kadrowe dla agencji. Przyjęcie go do zespołu wpisuje się w strategię dalszego rozwoju spółki. Zarząd wziął pod uwagę jego wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kreatywność, a także wieloletnią znajomość rynku.
– Cenimy doświadczenie Huberta w przeprowadzaniu specjalnych akcji i kampanii, a także jego umiejętność planowania strategii komunikacji reklamowej dla klientów z różnych branż. Wierzę, że będzie efektywnie pozyskiwał nowych kontrahentów i mocno wspierał Dział Produktu w poszerzaniu naszego portfolio – dodaje Radosław Włoda.
Jak zapowiada Hubert Skubij, praca w tak profesjonalnym zespole jak Mobiem wzmocni jego kompetencje. To z kolei przełoży się na dostarczanie klientom jeszcze bardziej skutecznych rozwiązań reklamowych.
Źródło: Mobiem Polska