logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu

  PR 28.05.2020, przeczytano 411 razy
ilustracja

Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doradztwo-mediowe-i-hrlink-z-pomoca-w-czasach-kryzysu,387196,artykul.html

Doradztwo Mediowe w specjalnej akcji trwającej od kwietnia 2020 r. pomaga swoim obecnym i przyszłym klientom w tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej. Wiele przedsiębiorstw ma obecnie kłopoty finansowe i obawia się o swoją przyszłość. Doradztwo Mediowe oferuje takim biznesom bezpłatne konsultacje reklamowe, podczas których tworzona jest strategia mediowa pozwalająca przedsiębiorcom dotrzeć z reklamą do potencjalnych klientów. Obejmuje ona rekomendacje mediowe, plan skutecznej komunikacji oraz dobór efektywnych narzędzi marketingowych.

- Dla wielu naszych klientów jesteśmy partnerem, który im towarzyszy i wspiera ich od 20 lat. Właśnie dlatego chcemy pomóc tym przedsiębiorcom, którzy mają problemy wynikające z aktualnej sytuacji rynkowej. Mamy nadzieję, że nasze działania zaowocują poprawą kondycji finansowej firm, które wesprzemy w działaniach reklamowych - wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.

Z nieodpłatnych konsultacji Doradztwa Mediowego mogą skorzystać wszystkie firmy, niezależnie od branży, liczby pracowników czy statusu prawnego. Przedsiębiorcy mogą przesyłać zgłoszenia w tej sprawie na adres e-mail: wsparcie[at]doradztwomediowe.pl.

Natomiast spółka HRLink wraz z partnerami rozpoczęła akcję #HRwspiera, która łączy wsparcie technologiczne i psychologiczne dla firm oraz pracowników w sytuacji zmiany. Spółka oferuje konkretne działania i realną pomoc - swoisty „opatrunek kompetencyjny” skierowany do wszystkich członków organizacji, którzy muszą zmierzyć się z faktem zwolnień. Hasło przewodnie akcji to „Nie żegnajmy, mówmy do zobaczenia”.

– Zwolnienie pracownika jest dla niego doświadczeniem często naznaczonym ogromnym stresem oraz trudnymi emocjami. Ale zwolnienia odciskają się również piętnem na przełożonych i pracownikach działów HR oraz innych osobach pozostających w firmie. Nie kwestionujemy przyczyn, czy zasadności zwolnień w organizacjach, które zmagają się ze skutkami kryzysu. Naszą akcją chcemy odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracodawców, jak i pracowników w tym trudnym czasie – wyjaśnia Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink.

Na platformie HRwspiera.pl dostępne są bezpłatnie m.in. baza wiedzy, kreator CV czy oferta szkoleń i webinarów. W ramach portalu działa także platforma z ofertami pracy, z której bez opłat mogą skorzystać przedsiębiorcy. Obejmuje ona m.in.: automatyczną publikację ofert oraz zwiększenie zasięgu ogłoszeń rekrutacyjnych, czy narzędzia z gotowym procesem outplacementu online. HRlink.pl może wesprzeć także tych przedsiębiorców, którzy są zmuszeniu do redukcji etatów, poprzez zaprojektowanie i realizacje „uszytego na miarę” programu zwolnień (indywidualnego lub grupowego) na specjalnych warunkach.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764