logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu

  PR 28.05.2020, przeczytano 193 razy
ilustracja

Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doradztwo-mediowe-i-hrlink-z-pomoca-w-czasach-kryzysu,387196,artykul.html

Doradztwo Mediowe w specjalnej akcji trwającej od kwietnia 2020 r. pomaga swoim obecnym i przyszłym klientom w tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej. Wiele przedsiębiorstw ma obecnie kłopoty finansowe i obawia się o swoją przyszłość. Doradztwo Mediowe oferuje takim biznesom bezpłatne konsultacje reklamowe, podczas których tworzona jest strategia mediowa pozwalająca przedsiębiorcom dotrzeć z reklamą do potencjalnych klientów. Obejmuje ona rekomendacje mediowe, plan skutecznej komunikacji oraz dobór efektywnych narzędzi marketingowych.

- Dla wielu naszych klientów jesteśmy partnerem, który im towarzyszy i wspiera ich od 20 lat. Właśnie dlatego chcemy pomóc tym przedsiębiorcom, którzy mają problemy wynikające z aktualnej sytuacji rynkowej. Mamy nadzieję, że nasze działania zaowocują poprawą kondycji finansowej firm, które wesprzemy w działaniach reklamowych - wyjaśnia Adam Kościelski, dyrektor zarządzający Doradztwa Mediowego.

Z nieodpłatnych konsultacji Doradztwa Mediowego mogą skorzystać wszystkie firmy, niezależnie od branży, liczby pracowników czy statusu prawnego. Przedsiębiorcy mogą przesyłać zgłoszenia w tej sprawie na adres e-mail: wsparcie[at]doradztwomediowe.pl.

Natomiast spółka HRLink wraz z partnerami rozpoczęła akcję #HRwspiera, która łączy wsparcie technologiczne i psychologiczne dla firm oraz pracowników w sytuacji zmiany. Spółka oferuje konkretne działania i realną pomoc - swoisty „opatrunek kompetencyjny” skierowany do wszystkich członków organizacji, którzy muszą zmierzyć się z faktem zwolnień. Hasło przewodnie akcji to „Nie żegnajmy, mówmy do zobaczenia”.

– Zwolnienie pracownika jest dla niego doświadczeniem często naznaczonym ogromnym stresem oraz trudnymi emocjami. Ale zwolnienia odciskają się również piętnem na przełożonych i pracownikach działów HR oraz innych osobach pozostających w firmie. Nie kwestionujemy przyczyn, czy zasadności zwolnień w organizacjach, które zmagają się ze skutkami kryzysu. Naszą akcją chcemy odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracodawców, jak i pracowników w tym trudnym czasie – wyjaśnia Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink.

Na platformie HRwspiera.pl dostępne są bezpłatnie m.in. baza wiedzy, kreator CV czy oferta szkoleń i webinarów. W ramach portalu działa także platforma z ofertami pracy, z której bez opłat mogą skorzystać przedsiębiorcy. Obejmuje ona m.in.: automatyczną publikację ofert oraz zwiększenie zasięgu ogłoszeń rekrutacyjnych, czy narzędzia z gotowym procesem outplacementu online. HRlink.pl może wesprzeć także tych przedsiębiorców, którzy są zmuszeniu do redukcji etatów, poprzez zaprojektowanie i realizacje „uszytego na miarę” programu zwolnień (indywidualnego lub grupowego) na specjalnych warunkach.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764