logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dorota Szelągowska twarzą kampanii sieci Komfort

  PR 14.06.2016, przeczytano 1883 razy
ilustracjastrzałka

Marka Komfort rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską. Popularna dziennikarka i projektantka wnętrz nie tylko wystąpi w kampanii reklamowej sieci, ale również pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. Współpraca z Dorotą Szelągowską to kolejny krok z procesie odświeżania wizerunku Komfortu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dorota-szelagowska-twarza-kampanii-sieci-komfort,28926,artykul.html

Komfort od 2014 roku konsekwentnie pracuje nad odświeżeniem wizerunku. Do tej pory m.in. nastąpiły zmiany w sposobie komunikacji marketingowej, a także sukcesywnie wdrażany jest nowy wystrój sklepów (nagrodzony tytułem Best Shop Concept 2015 w kategorii „Remodeling”). Kolejnym etapem zmian wizerunkowych jest nawiązanie współpracy z ambasadorem marki.

Szukaliśmy osoby, która będzie nie tylko bohaterem naszej kampanii, ale również wiarygodnym doradcą dla naszych klientów. Dorota Szelągowska ma wiedzę merytoryczną, wyczucie oraz mnóstwo ciekawych pomysłów, które nas inspirują. Bardzo doceniamy jej zaangażowanie oraz szczerość w proponowaniu rozwiązań. Tym właśnie zaskarbiła sobie zaufanie – nasze i milionów Polaków.” - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

Kampania, w której wystąpi Dorota Szelągowska nosi tytuł „Metry2 szczęścia”. Komfort postawił w niej na emocje, akcentując jednocześnie swoją ambicję towarzyszenia klientom na różnych etapach ich życia - niezależnie od tego czy jest to nowy własny pokój, pierwsze mieszkanie czy budowa domu. Dlatego w każdym ze spotów występują inni bohaterowie. Łącznikiem i narratorem opowiadanych historii jest Dorota Szelągowska.

Kampania obejmie telewizję, prasę oraz internet. Pierwszy ze spotów emitowany będzie od 15 czerwca w TVP, TVN, tematycznych kanałach Polsatu oraz na portalach internetowych. W ramach prac kreatywnych i produkcji spotów reklamowych Dział Marketingu Komfort współpracował z agencją Opus B. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia.
 
Współpracę z nową ambasadorką uzupełniać będzie content marketing – treści poradnikowe na stronie internetowej www.komfort.pl, a także w materiałach POS i katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program oglądać będzie można już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Projektując wnętrza często zaczynam od podłogi. Zdarza się, że dywan czy wykładzina staje się inspiracją całej aranżacji. Wiem, że w Komforcie znajdę produkty do każdego wnętrza – od nowoczesnego po stylizowane. W cenach zróżnicowanych na tyle, że dopasuję je do każdego budżetu. Komfort jest nie tylko liderem na rynku materiałów do aranżacji podłóg, ale przede wszystkim marką dla ludzi, którzy chcą mieszkać pięknie i wygodnie. Dlatego bardzo cieszę się z naszej współpracy.” – mówi Dorota Szelągowska.

Źródło: Komfort

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764