logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa wyróżnienia dla Credit Agricole w konkursie Złote Spinacze

  PR 17.12.2018, przeczytano 428 razy

Projekt komunikacji antykryzysowej i kryzysowej Credit Agricole zdobył dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze 2018 - najważniejszym konkursie branży public relations w Polsce. Wyróżnienie to udowadnia, że bank z powodzeniem realizuje strategię, w której stawia klienta w centrum swoich działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-wyroznienia-dla-credit-agricole-w-konkursie-zlote-spinacze,380551,artykul.html

Projekt komunikacji antykryzysowej i kryzysowej Credit Agricole zdobył dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze 2018 - najważniejszym konkursie branży public relations w Polsce. Wyróżnienie to udowadnia, że bank z powodzeniem realizuje strategię, w której stawia klienta w centrum swoich działań.

Credit Agricole przeszedł w 2017 roku dużą zmianę technologiczną, która znacząco uprościła architekturę systemów IT. Samo wdrożenie zmiany miało ograniczyć dostęp do usług banku na 64 godz. – klientom i partnerom. Jednocześnie wiązało się z ryzykiem wystąpienia utrudnień powdrożeniowych. Bank już od 2016 przygotowywał się do tej sytuacji, aby skutecznie i z wyprzedzeniem poinformować klientów, partnerów o planowanych niedostępnościach. Jego celem było także zbudowanie i uszczelnienie wewnętrznych procesów, aby móc szybko reagować w sytuacjach kryzysowych.

- Zmiana technologiczna miała ogromne znaczenie dla banku. Niemniej w krótkiej perspektywie nie wiązała się z korzyściami dla klientów, ale jej wdrożenie wymagało wyłączenia serwisów CA 24.  W tej sytuacji wyzwaniem komunikacyjnym było zyskanie akceptacji klientów wobec przerwy w dostępie do usług, a także  ochrona wizerunku banku i zachowanie dobrych relacji z interesariuszami. – mówi Agnieszka Gorzkowicz z banku Credit Agricole, autorka i koordynatora nagrodzonego projektu.

„Złote Spinacze” to najważniejszy branżowy konkurs public relations w Polsce. Wyłania i nagradza najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne i rzetelne, najlepiej przygotowane oraz wdrożone kampanie i działania komunikacyjne. Jury „Złotych Spinaczy” przyznało projektowi Credit Agricole „Srebrnego Spinacza” w kategorii sektorowej „Finanse”  oraz „Brązowego Spinacza” w kategorii głównej „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” (w tej kategorii jury nie przyznało pierwszego miejsca).

- Już sama informacja o nominacjach do nagrody bardzo nas ucieszyła. A ogłoszenie wyników będziemy na pewno długo pamiętać. – mówi Agnieszka Gorzkowicz. - Przygotowując ten projekt kierowaliśmy się mało już popularnymi wartościami: szacunek, uczciwość, lojalność. Przyznane wyróżnienia udowadniają, że strategię Credit Agricole stawiająca klienta w centrum działań widać nie tylko na papierze, lecz na co dzień.

Przyznane nagrody to już kolejne wyróżnienia w tym roku dla Credit Agricole. W listopadzie bank zdobył po trzy nagrody w konkursach: „MIXX Awards 2018” (za kampanię konta oraz TeleBota) oraz „Kreatura 2018” (za pomysł na kampanię kont oraz za „mistrzowskie opanowanie formatu video przyszłości”).

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
Laureaci Grand Video Awards 2019
Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019. Patronami medialnymi konkursu po raz kolejny była Wyborcza.pl oraz CoJestGrane24.
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum
26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek wieczorem  w hotelu Slovenija w...
Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764