Agencja Public Relations ATW Communications otrzymała dwie nominacje w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014. W finale konkursu znalazły się projekty PR zrealizowane przez Agencję dla programu Danone Podziel się Posiłkiem oraz „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż”.
ATW Communications otrzymała nominację do nagrody IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii „Corporate Responsibility” za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem. Wcześniej Agencja zdobyła już za ten projekt srebrną nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014. Tym samym po raz pierwszy w historii Agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów Bulldog CSR Awards.
Agencja została również nominowana do nagrody IPRA Golden World Awards 2014
w kategorii PR produktowy za projekt specjalny „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż”, który został zrealizowany dla marki wina Carlo Rossi.
Międzynarodowy konkurs branżowy IPRA Golden World Awards organizowany jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W konkursie mogą brać udział projekty zrealizowane przez agencje PR, firmy, instytucje oraz fundacje. Laureatów konkursu wyłania międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie public relations.
Źródło: ATW Communications