logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ATW Communications: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One oraz poszczególnych spółek: Change Serviceplan, Labcon, Media Ready, Mediaplus, RL Media, SalesTube oraz Value Media.

04.02.2019 | przeczytano: 596 razy
Dodaj zdrowia do swoich dań: Kampania Lenvitol

Ruszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

21.08.2017 | przeczytano: 707 razy
4Frame z nowym Dyrektorem Kreatywnym i PR Managerem

Do zespołu agencji 4Frame dołączył nowy Dyrektor Kreatywny. Piotr Zawałło posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Zespół zasiliła również Emilia Klepacka, obejmując stanowisko PR Managera. Pojawienie się nowych osób w 4Frame jest związane z rozwojem agencji i wzmocnieniem jej kompetencji w obszarze działań 360.

23.05.2017 | przeczytano: 2041 razy

Agencja Public Relations ATW Communications została nagrodzona w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bulldog Media Relations Awards 2016. To kolejna nagroda dla ATW Communications od amerykańskiego środowiska dziennikarskiego.

27.09.2016 | przeczytano: 417 razy
Jennifer Garner w kampanii Neutrogena

NEUTROGENA zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. Najnowsza kampania reklamowa marki inspiruje, by spojrzeć na piękno szerzej, nie sprowadzając go jedynie do atrakcyjnego wyglądu.

16.06.2016 | przeczytano: 726 razy
ATW Communications proekologicznie dla Eneris

Agencja ATW Communications odpowiada za działania Public Relations I edycji Programu Grantowego ENERIS „Pomysły chroniące środowisko”, propagującego lokalne inicjatywy proekologiczne.

15.04.2016 | przeczytano: 1083 razy
Kampania jogurtów Fantasia w opakowaniach projektu Ani Kruk

7 marca br. rusza nowa kampania limitowanej edycji jogurtów Fantasia Black i Fantasia White w stylowych opakowaniach projektu Ani Kruk. Współpraca z projektantką obejmuje również stworzenie kolekcji biżuterii ANIA KRUK inspired by Fantasia. Koncept kreatywny kampanii reklamowej stworzyła agencja Young & Rubicam Polska, a spot telewizyjny agencja Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, natomiast działania PR realizować będzie agencja ATW Communications.

03.03.2016 | przeczytano: 6033 razy (komentarzy: 20)
Program Podziel sie Posilkiem 2015: Kampania w social media

„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – to hasło 13. edycji programu Podziel się Posiłkiem i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, która odbędzie się w dniach 25 i 26 września br. w tysiącach sklepów w całej Polsce, a poprzez charytatywni.allegro.pl do końca października. W tegorocznej komunikacji Programu głównie działania promocyjne skupione są w social mediach, w tym na Instagramie. 

22.09.2015 | przeczytano: 1843 razy
Kampania Danio Shake It w telewizji oraz digitalu

Ruszyła niekonwencjonalna kampania reklamowa najnowszego produktu firmy Danone - Danio Shake It. To należący do rodziny marki Danio - Danio Shake It, nowość w innowacyjnym, wygodnym opakowaniu ze słomką. To nowa metoda na głoda, który po raz pierwszy zostaje… zapity! Kampania obejmuje działania w TV oraz Digitalu, w tym grę opartą na mechanizmie Google Street View. Na fanów brandbohatera czekają również ciekawe konkursy i gry miejskie na polskim Wybrzeżu.

14.07.2015 | przeczytano: 1710 razy
Walentynkowa kampania Żywiec Zdrój

Woda źródlana razem ze smakiem owoców - aby podkreślić to połączenie Żywiec Zdrój przygotował limitowaną edycję napojów Smako-Łyk w walentynkowej odsłonie. Nowość w portfolio – Zmysłowa Wiśnia oraz dobrze już znana Słoneczna Brzoskwinia, w opakowaniach o pojemności 1,5l, dostępne są teraz z trzema wariantami etykiet, w zabawny sposób nawiązującymi do święta zakochanych. Limitowanej edycji produktów towarzyszy promocja – konkurs „Walentynkowe wyznania”.

10.02.2015 | przeczytano: 2702 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764