logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynkowa kampania Żywiec Zdrój

  PR 10.02.2015, przeczytano 2702 razy
ilustracjastrzałka

Woda źródlana razem ze smakiem owoców - aby podkreślić to połączenie Żywiec Zdrój przygotował limitowaną edycję napojów Smako-Łyk w walentynkowej odsłonie. Nowość w portfolio – Zmysłowa Wiśnia oraz dobrze już znana Słoneczna Brzoskwinia, w opakowaniach o pojemności 1,5l, dostępne są teraz z trzema wariantami etykiet, w zabawny sposób nawiązującymi do święta zakochanych. Limitowanej edycji produktów towarzyszy promocja – konkurs „Walentynkowe wyznania”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynkowa-kampania-zywiec-zdroj,23895,artykul.html

Wyznawanie uczuć bywa skomplikowane, czasem brakuje nam odpowiednich słów lub odwagi. Dlatego Żywiec Zdrój przygotował konkurs, poprzez który chce zachęcić do dzielenia się pozytywnymi emocjami. Dzięki aplikacji „Walentynkowe Wyznania”, każdy uczestnik zabawy będzie miał możliwość stworzenia unikalnej Walentynki i podzielenia się nią z wybranymi znajomymi za pośrednictwem Facebooka lub e-maila.

Aby wziąć udział w zabawie wystarczy ułożyć miłosne wyznanie i wysłać je do bliskiej osoby. Na autorów najciekawszych wyznań codziennie czekają atrakcyjne nagrody – 3 głośniki mobilne Philips Soundshooter SBT30 wraz ze smakowitą niespodzianką oraz 10 owocowych zestawów upominkowych. Aplikacja „Walentynkowe wyznania” oraz zasady i regulamin konkursu dostępne są na nowej stronie www.owocowastrona.pl, która będzie także platformą komunikacji z konsumentami przez cały rok.

Dodatkowo już od 13 lutego, przez 2 weekendy, na odwiedzających wybrane  kina sieci Cinema-City będzie czekała romantyczna niespodzianka – fotobudka wraz z zestawem zabawnych gadżetów. Wszyscy, którzy uwiecznią romantyczne chwile na zdjęciu,  będą mogli  udostępnić je za pośrednictwem Facebooka.

Żywiec Zdrój Smako-Łyk to produkt, który niesie ze sobą radość życia oraz pozytywne emocje. W tym roku w sposób szczególny chcemy towarzyszyć naszym konsumentom w ważnych dla nich momentach. Chcemy w lekki, zabawny, ale też angażujący sposób zachęcać do otwierania się na drugiego człowieka, dzielenia się radością i dobrą energią. Walentynkowa promocja jest pierwszą odsłoną kampanii komunikacyjnej promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój” – powiedziała Aleksandra Czarnowska, Senior Brand Manager, Żywiec Zdrój S.A.

Za koncept kreatywny i realizację konkursu „Walentynkowe wyznania” oraz projekt kampanii mediowej odpowiada agencja VML Polska, koncept aktywności promocyjnych przygotowała Agencja H2O, a za projekt opakowań odpowiada Brainbox. Zakupem mediów zajął się Mediacom. Za działania PR odpowiada agencja ATW Communications.

Produkty z limitowanej serii będą dostępne na sklepowych półkach do końca marca.

Źródło: Żywiec Zdrój, ATW Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764