Ruszyła niekonwencjonalna kampania reklamowa najnowszego produktu firmy Danone - Danio Shake It. To należący do rodziny marki Danio - Danio Shake It, nowość w innowacyjnym, wygodnym opakowaniu ze słomką. To nowa metoda na głoda, który po raz pierwszy zostaje… zapity! Kampania obejmuje działania w TV oraz Digitalu, w tym grę opartą na mechanizmie Google Street View. Na fanów brandbohatera czekają również ciekawe konkursy i gry miejskie na polskim Wybrzeżu.
Kampania reklamowa – telewizyjna
W pierwszym etapie kampanii użyto znanego już konsumentom spotu produktowego „Kung-fu” do którego dodano imitujący informacyjny przekaz z ostatniej chwili 10 sekundowy tag informujący o zapiciu Małego Głoda oraz o wprowadzeniu nowego produktu.
Kampania digitalowa
Kolejny, to trwający 30 sekund spot utrzymany w podobnej „newsowej” stylistyce. Pokazuje szerszą relację z miejsca zapicia Małego Głoda przez grupę młodzieży. Spot informuje również o grze w świecie wirtualnym w która dostępna jest na stroniewww.danio.com.pl
Reklamę stworzyła agencja Y&R, za planowanie mediów odpowiada Mediacom.
Gra na stronie www.danio.com.pl oparta jest na mechanizmie Google Street View. Sugerując się wskazówkami i kompasem zamieszczonym w grze należy przemieszczać się ulicami danego miasta i znaleźć znacznik sugerujący, że to właśnie w tym miejscu Mały Głód został zapity. Po odnalezieniu obrysu Małego Głoda, na uczestników czeka krótkie zadanie konkursowe - napisanie krótkiej historii – własnej wersji tego, co wydarzyło się na miejscu zapicia Małego Głoda. Ten nietypowy mechanizm gry, nie tylko zapewnia rozrywkę z nagrodami - codziennie do wygrania słuchawki Philips i abonamenty do Spotify, ale również pokazuje jednoznacznie gdzie najlepiej konsumować Danio Shake It: poza domem - w drodze. Gra potrwa do końca sierpnia a jej mechanizm oraz stronę stworzyła agencja VML.
Gra miejska na polskim Wybrzeżu
Równocześnie z grą w świecie wirtualnym, na polskim Wybrzeżu będzie można wziąć udział w grach miejskich. Zawodnicy będą mieli za zadanie dotrzeć do miejsca zapicia Małego Głoda. By tego dokonać na każdej z 8 stacji czekać na nich będą specjalnie oznaczeni agenci, którzy udzielą wskazówek. Pierwsi, którzy odnajdą wszystkie stacje i rozszyfrują miejsce zapicia Małego Głoda – zdobędą nagrody (słuchawki Philips i abonamenty Spotify). Na miejscu zapicia Małego Głoda - wszyscy uczestnicy gry będą mogli cieszyć się pysznym smakiem Danio Shake It. Gra odbywać się będzie: 18.07 Międzyzdroje, 25.07 Kołobrzeg, 1.08 Łeba, 8.08 Sopot, 15.08 Dębki, 22.08 Hel. Event wspierany będzie na antenie RMF MAXXX a relacje z eventów będzie można obejrzeć w 4fun.tv
Reklamę stworzyła agencja Y&R, za planowanie mediów oraz nadmorskich eventów odpowiada Mediacom. Autorem strony www.danio.com.pl oraz mechanizmu gry opartej na Google Street View jest agencja VML. Za działania PR odpowiada natomiast Agencja ATW Communications.
Źródło: Danone