logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Danio Shake It w telewizji oraz digitalu

  PR 14.07.2015, przeczytano 1709 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła niekonwencjonalna kampania reklamowa najnowszego produktu firmy Danone - Danio Shake It. To należący do rodziny marki Danio - Danio Shake It, nowość w innowacyjnym, wygodnym opakowaniu ze słomką. To nowa metoda na głoda, który po raz pierwszy zostaje… zapity! Kampania obejmuje działania w TV oraz Digitalu, w tym grę opartą na mechanizmie Google Street View. Na fanów brandbohatera czekają również ciekawe konkursy i gry miejskie na polskim Wybrzeżu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-danio-shake-it-w-telewizji-oraz-digitalu,25421,artykul.html

Kampania reklamowa – telewizyjna

W pierwszym etapie kampanii użyto znanego już konsumentom spotu produktowego „Kung-fu” do którego dodano imitujący informacyjny przekaz z ostatniej chwili 10 sekundowy tag informujący o zapiciu Małego Głoda oraz o wprowadzeniu nowego produktu.

Kampania digitalowa

Kolejny, to trwający 30 sekund spot utrzymany w podobnej „newsowej” stylistyce. Pokazuje szerszą relację z miejsca zapicia Małego Głoda przez grupę młodzieży. Spot informuje również o grze w świecie wirtualnym w która dostępna jest na stroniewww.danio.com.pl

Reklamę stworzyła agencja Y&R, za planowanie mediów odpowiada Mediacom.

Gra na stronie www.danio.com.pl oparta jest na mechanizmie Google Street View. Sugerując się wskazówkami i kompasem zamieszczonym w grze należy przemieszczać się ulicami danego miasta i znaleźć znacznik sugerujący, że to właśnie w tym miejscu Mały Głód został zapity. Po odnalezieniu obrysu Małego Głoda, na uczestników czeka krótkie zadanie konkursowe - napisanie krótkiej historii – własnej wersji tego, co wydarzyło się na miejscu zapicia Małego Głoda. Ten nietypowy mechanizm gry, nie tylko zapewnia rozrywkę z nagrodami - codziennie do wygrania słuchawki Philips i abonamenty do Spotify, ale również pokazuje jednoznacznie gdzie najlepiej konsumować Danio Shake It: poza domem - w drodze. Gra potrwa do końca sierpnia a jej mechanizm oraz stronę stworzyła agencja VML.

Gra miejska na polskim Wybrzeżu

Równocześnie z grą w świecie wirtualnym, na polskim Wybrzeżu będzie można wziąć udział w grach miejskich. Zawodnicy będą mieli za zadanie dotrzeć do miejsca zapicia Małego Głoda. By tego dokonać na każdej z 8 stacji czekać na nich będą specjalnie oznaczeni agenci, którzy udzielą wskazówek.  Pierwsi, którzy odnajdą wszystkie stacje i rozszyfrują miejsce zapicia Małego Głoda – zdobędą nagrody (słuchawki Philips i abonamenty Spotify). Na miejscu zapicia Małego Głoda - wszyscy uczestnicy gry będą mogli cieszyć się pysznym smakiem  Danio Shake It. Gra odbywać się będzie: 18.07 Międzyzdroje, 25.07 Kołobrzeg, 1.08 Łeba, 8.08 Sopot, 15.08 Dębki, 22.08 Hel. Event wspierany będzie na antenie RMF MAXXX a relacje z eventów będzie można obejrzeć w 4fun.tv

Reklamę stworzyła agencja Y&R, za planowanie mediów oraz nadmorskich eventów odpowiada Mediacom. Autorem strony www.danio.com.pl oraz mechanizmu gry opartej na Google Street View jest agencja VML. Za działania PR odpowiada natomiast Agencja ATW Communications.

Źródło: Danone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764