logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-marketing i dane o użytkownikach: Bezpłatne warsztaty

  PR 21.09.2018, przeczytano 639 razy
ilustracja

Aż 93 proc. ankietowanych marketerów korzysta z danych o użytkownikach[1]. Taki wynik pokazuje, że badanie danych staje się już koniecznością na drodze do sukcesu firm, a także ich sklepów internetowych. Dane pozwalają bowiem zrozumieć potrzeby oraz tendencje rynku. Już w najbliższą środę, 26 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub podczas bezpłatnych warsztatów szczegóły takich działań przybliży Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst w agencji interaktywnej Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-marketing-i-dane-o-uzytkownikach%3A-bezplatne-warsztaty,379429,artykul.html

Przewagą działań e-marketingowych nad tymi w „tradycyjnych" mediach jest to, że możemy w łatwy sposób oceniać skuteczność prowadzonych działań na podstawie danych. Są one bowiem skarbnicą wiedzy na temat skutków dotychczasowych rozwiązań, które pozwolą nam określić plan działania oraz wykluczyć elementy, które dotąd nie przynosiły zamierzonego efektu. Przeanalizowanie zebranych danych może nam również pomóc określić źródła niepowodzeń oraz zabezpieczyć się przed nimi na przyszłość. Jest to także baza wiedzy na temat klientów oraz ich zachowań, która pomóc może w dostosowaniu do nich działań, zaskarbić ich zaufanie oraz lojalność na przyszłość, a także dowiedzieć się jak zdobyć nowych odbiorców.

Wśród narzędzi dedykowanych analizie danych wymienia się m.in. Google Analytics, którego używa wielu przedsiębiorców oraz marketerów. W jaki sposób z nich korzystać, aby przyniosły jak najlepsze efekty? Już w najbliższą środę, 26 września o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub odbędą się bezpłatne warsztaty, podczas których uczestnicy dowiedzą się jak zacząć mierzyć skuteczność strony w Google Analytics, jak przełożyć nasze cele i KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności, na dane zestawione ze sobą tak, by szybko wyciągać wnioski oraz, co robić z wiedzą pozyskaną dzięki danym i jak przełożyć ją na skuteczniejsze dotarcie do potencjalnego klienta.

Warsztaty poprowadzi Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst w Bluerank – od 2011 roku związana z marketingiem internetowym dla branży e-commerce. Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia, oceny skuteczności i optymalizacji kampanii promocyjnych, poparte certyfikatami Google (Analytics, Ads, Campaign Manager) oraz DIMAQ. Na co dzień zajmuje się m.in. wdrożeniami narzędzi analitycznych, dopasowanych do potrzeb biznesowych klientów takich jak: Rainbow, Gatta, Wurth Polska. Prelegentka podczas konferencji branżowych oraz autorka fachowych publikacji m.in. dla Nowego Marketingu, Marketingu przy Kawie i Online Marketing Polska. Od 2017 roku wykładowca Społecznej Akademii Nauk, prowadząca zajęcia z obszaru analityki dla e-commerce.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem drewnowska(at)ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

www.ihub.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Netspring Group „Data-driven marketing w Polsce 2017”

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy spotkać się ze swoim klientem. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764