logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel: Rusza jesienna edycja Wedel Up!

  PR 28.10.2019, przeczytano 141 razy
ilustracjastrzałka

E.Wedel jako jedna z pierwszych firm z kategorii słodyczy zdecydowała się na wejście do świata gamingu. Teraz, dzięki współpracy z GRYOnline.pl, powraca z aktywacją Wedel Up!, w ramach której pragnie towarzyszyć graczom w ich ulubionej przyjemności – graniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel%3A-rusza-jesienna-edycja-wedel-up%21,384486,artykul.html

Niegdyś gaming dyskredytowano określeniem „zabawa dla dzieciaków”, dzisiaj urósł do rangi rozrywki branej „na poważnie”. Wydarzenia e-sportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a rosnące w szaleńczym tempie internetowe kanały gamingowe, uczyniły z tej dziedziny wartościowy biznes. Tymczasem w graniu chodzi przede wszystkim o przyjemność.  Właśnie dlatego marka E.Wedel postanowiła dotrzeć do graczy i uprzyjemnić im czas gry. Aby to uczynić, w ramach jesiennych działań, nawiązała współpracę z GRYOnline.pl.

Współpraca polegać będzie na dwóch partnerstwach, napędzanych pozytywną energią Wedel Up!. Mowa o turniejach, odbywających się w ramach Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

Friendly Fire to cykl regularnych turniejów w rozgrywkach wieloosobowych, organizowany przez GRYonline.pl. Obecnie wystartował szósty sezon turniejowy – Friendly Fire by Wedel Up!. W tej edycji, która potrwa do końca bieżącego roku, uczestnicy będą mogli wziąć udział w siedmiu turniejach. W każdym z nich do wygrania będą nagrody pieniężne oraz zestaw słodkości od marki E.Wedel, a jego uczestnicy zmierzą się po raz pierwszy w grze PlayerUnknown’s Battlegrounds.

TeamFight Tactics (zwane Potyczkami Taktycznymi) to nowy tryb gry w League of Legends, oferujący zupełnie inny model rozgrywki na planszach inspirowanych partią szachów. To gra strategiczna oparta na rundach, w której wraz z siódemką przeciwników, uczestnicy startują w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny. W tej grze najlepsi polscy gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas słodkości od marki E.Wedel.

Działania wspierać będzie mocna komunikacja w social mediach i digitalowa.

Źródło: Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764