logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel: Rusza jesienna edycja Wedel Up!

  PR 28.10.2019, przeczytano 205 razy
ilustracjastrzałka

E.Wedel jako jedna z pierwszych firm z kategorii słodyczy zdecydowała się na wejście do świata gamingu. Teraz, dzięki współpracy z GRYOnline.pl, powraca z aktywacją Wedel Up!, w ramach której pragnie towarzyszyć graczom w ich ulubionej przyjemności – graniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel%3A-rusza-jesienna-edycja-wedel-up%21,384486,artykul.html

Niegdyś gaming dyskredytowano określeniem „zabawa dla dzieciaków”, dzisiaj urósł do rangi rozrywki branej „na poważnie”. Wydarzenia e-sportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a rosnące w szaleńczym tempie internetowe kanały gamingowe, uczyniły z tej dziedziny wartościowy biznes. Tymczasem w graniu chodzi przede wszystkim o przyjemność.  Właśnie dlatego marka E.Wedel postanowiła dotrzeć do graczy i uprzyjemnić im czas gry. Aby to uczynić, w ramach jesiennych działań, nawiązała współpracę z GRYOnline.pl.

Współpraca polegać będzie na dwóch partnerstwach, napędzanych pozytywną energią Wedel Up!. Mowa o turniejach, odbywających się w ramach Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

Friendly Fire to cykl regularnych turniejów w rozgrywkach wieloosobowych, organizowany przez GRYonline.pl. Obecnie wystartował szósty sezon turniejowy – Friendly Fire by Wedel Up!. W tej edycji, która potrwa do końca bieżącego roku, uczestnicy będą mogli wziąć udział w siedmiu turniejach. W każdym z nich do wygrania będą nagrody pieniężne oraz zestaw słodkości od marki E.Wedel, a jego uczestnicy zmierzą się po raz pierwszy w grze PlayerUnknown’s Battlegrounds.

TeamFight Tactics (zwane Potyczkami Taktycznymi) to nowy tryb gry w League of Legends, oferujący zupełnie inny model rozgrywki na planszach inspirowanych partią szachów. To gra strategiczna oparta na rundach, w której wraz z siódemką przeciwników, uczestnicy startują w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny. W tej grze najlepsi polscy gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas słodkości od marki E.Wedel.

Działania wspierać będzie mocna komunikacja w social mediach i digitalowa.

Źródło: Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764