logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel: Rusza jesienna edycja Wedel Up!

  PR 28.10.2019, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

E.Wedel jako jedna z pierwszych firm z kategorii słodyczy zdecydowała się na wejście do świata gamingu. Teraz, dzięki współpracy z GRYOnline.pl, powraca z aktywacją Wedel Up!, w ramach której pragnie towarzyszyć graczom w ich ulubionej przyjemności – graniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel%3A-rusza-jesienna-edycja-wedel-up%21,384486,artykul.html

Niegdyś gaming dyskredytowano określeniem „zabawa dla dzieciaków”, dzisiaj urósł do rangi rozrywki branej „na poważnie”. Wydarzenia e-sportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a rosnące w szaleńczym tempie internetowe kanały gamingowe, uczyniły z tej dziedziny wartościowy biznes. Tymczasem w graniu chodzi przede wszystkim o przyjemność.  Właśnie dlatego marka E.Wedel postanowiła dotrzeć do graczy i uprzyjemnić im czas gry. Aby to uczynić, w ramach jesiennych działań, nawiązała współpracę z GRYOnline.pl.

Współpraca polegać będzie na dwóch partnerstwach, napędzanych pozytywną energią Wedel Up!. Mowa o turniejach, odbywających się w ramach Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

Friendly Fire to cykl regularnych turniejów w rozgrywkach wieloosobowych, organizowany przez GRYonline.pl. Obecnie wystartował szósty sezon turniejowy – Friendly Fire by Wedel Up!. W tej edycji, która potrwa do końca bieżącego roku, uczestnicy będą mogli wziąć udział w siedmiu turniejach. W każdym z nich do wygrania będą nagrody pieniężne oraz zestaw słodkości od marki E.Wedel, a jego uczestnicy zmierzą się po raz pierwszy w grze PlayerUnknown’s Battlegrounds.

TeamFight Tactics (zwane Potyczkami Taktycznymi) to nowy tryb gry w League of Legends, oferujący zupełnie inny model rozgrywki na planszach inspirowanych partią szachów. To gra strategiczna oparta na rundach, w której wraz z siódemką przeciwników, uczestnicy startują w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny. W tej grze najlepsi polscy gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas słodkości od marki E.Wedel.

Działania wspierać będzie mocna komunikacja w social mediach i digitalowa.

Źródło: Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764