logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edziecko.pl liderem serwisów dla rodziców

  PR 17.07.2020, przeczytano 768 razy

Serwis eDziecko.pl z grupy Gazeta.pl w ciągu roku odnotował wzrost liczby odsłon o ponad 120% i użytkowników o blisko 70%. W czerwcu 2020 serwis odwiedziło blisko 3,4 mln internautów (real user), którzy wykonali prawie 13,2 mln odsłon. Dzięki temu eDziecko.pl znalazło się na pierwszym miejscu rankingu serwisów z kategorii Dzieci i Rodzina w badaniu Gemius/PBI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edziecko.pl-liderem-serwisow-dla-rodzicow,387803,artykul.html

- Do sukcesu eDziecko.pl przyczyniła się praca całego zespołu, który każdego dnia publikuje najnowsze i najważniejsze informacje dla rodziców z różnych dziedzin życia, na przykład na temat edukacji czy zmian w prawie. Cały czas rozwijamy nasz serwis, m.in. pozyskując do współpracy nowych ekspertów - lekarzy pediatrów, położne czy ekspertów do spraw żywienia, a także wprowadzamy nowe, stałe formaty, które cieszą się dużą popularnością – tłumaczy Magdalena Derewecka, redaktorka naczelna eDziecko.pl.

Wśród flagowych formatów eDziecko.pl jest „Mamy moc” – inspirujący cykl tekstów o mamach, które borykają się z różnymi wyzwaniami, w tym z samotnym macierzyństwem, chorobą swoją lub dziecka czy poronieniem. Wśród bohaterek „Mamy Moc” były także gwiazdy, m.in. Małgorzata Rozenek, Joanna Przetakiewicz i Anna Dereszowska. W kilku odsłonach formatu wystąpili też  ojcowie, np. o wychowaniu córek w różnych kulturach opowiedział raper i producent muzyczny Red.

Drugim sztandarowym formatem eDziecko.pl jest „Matka Polka za granicą”, w ramach którego Polki, wychowujące dzieci poza Polską, opowiadają o swoich często niecodziennych doświadczeniach, różnicach kulturowych, zwyczajach i przesądach. Dotychczas bohaterkami publikacji były m.in. instagramerki: Anna Gołębiewska „Mama w Moskwie" i Ola Dufour „Insta_immunolog” ze Szwajcarii. Większość historii przesyłały do redakcji użytkowniczki.

eDziecko.pl cieszy się ogromnym zaufaniem rodziców - zgodnie z danymi z badania Gemius/PBI to obecnie najpopularniejszy serwis dla rodziców, oferujący dodatkowo największe forum parentingowe w polskim internecie oraz aplikacje mobilne – Moja Ciąża i Moje Dziecko.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764