logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekrany DOOH od Jet Line w sześciu największych miastach Polski

  PR 18.08.2020, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka

Powiększamy MORE, sieć ekranów digital out of home. Do Warszawy i Krakowa już dołączył Wrocław, do końca sierpnia uruchomimy ekrany w Katowicach, Poznaniu i Trójmieście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekrany-dooh-od-jet-line-w-szesciu-najwiekszych-miastach-polski,388126,artykul.html

- Od 1 września sieć ekranów MORE będzie liczyć 220 ekranów i będzie znajdować się w 6 miastach w  Polsce. Rozbudowujemy sieć w odpowiedzi na zapotrzebowanie i zainteresowanie Klientów i jeszcze jesienią br. mamy w planach powiększenie sieci do ponad 300 nośników. To jest mniejsza skala niż zakładaliśmy, ponieważ w czasie pandemii priorytetowe stały się inne zadania, przede wszystkim utrzymanie zatrudnienia. Wyraźnie ograniczyliśmy inwestycje, ale nasze ekrany DOOH już działają w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, od września dołączą kolejne miasta: Katowice, Poznań i Trójmiasto - mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.

ilustracjastrzałka

MORE to sieć nośników DOOH adresowanych do mieszkańców dużych miast. Są lokalizowane w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Dając wiele możliwości atrakcyjnego przekazu  są narzędziem komunikacji nie tylko reklamowej. MORE to kanał dla wartościowego kontentu, treści informacyjnych, kulturalnych, lajfstajowych. Współpracujemy ze znakomitymi partnerami i pasjonatami, rysownikami, fotografikami, youtuberami. Najnowszym projektem są „Ślady Powstania Warszawskiego”, wystawa ponad 100 różnych zdjęć powstańczych, z których każde ilustruje historię miejsca lub najbliższej okolicy, w której znajduje się ekran. Umieszczone przy ekranach kody QR przenoszą na strony Muzeum Powstania Warszawskiego: do kalendarium Powstania, Fototeki i Archiwum Historii Mówionej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Jet Line

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764