logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emisja wyników meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w czasie rzeczywistym na 2 194 nośnikach Digital OOH AMS

  PR 01.09.2022, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Kibice siatkówki w całej Polsce mogą od 26 sierpnia do 11 września 2022 r. na bieżąco śledzić wyniki meczów trwających właśnie mistrzostw świata siatkarzy na cyfrowych nośnikach należących do AMS. Możliwość śledzenia wyników rozgrywek w czasie rzeczywistym na ekranach Digital OOH powróci podczas siatkarskich zmagań kobiet o mistrzowski tytuł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emisja-wynikow-meczow-mistrzostw-swiata-w-siatkowce-mezczyzn-w-czasie-rzeczywistym-na-2-194-nosnikach-digital-ooh-ams,397060,artykul.html

Współczesny Out-of-Home to nie tylko reklama, lecz również wartościowe treści. Na dodatek w przestrzeni miejskiej — a więc tam, gdzie konsumenci spędzają mnóstwo czasu. W przypadku młodych osób, ilość czasu spędzanego w przestrzeni publicznej jest większa niż w starszej generacji. Młodzi są również bardziej otwarci na innowacje, interakcje i treści, które mają w sobie konkretną wartość. Niedawne badanie zrealizowane przez Kantar potwierdza, iż 70 proc. konsumentów ocenia Digital OOH jako kanał dostarczający im wartościowych, aktualnych treści o markach, produktach i usługach.
 
Właśnie dlatego AMS, lider rynku OOH w Polsce, angażuje za pomocą kontentu. Tym razem wykorzystuje w tym celu bieżącą transmisję wyników trwających właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn.

— Na naszych cyfrowych nośnikach: Digital Citylight na przystankach, Digital Indoor w galeriach handlowych, Move TV w fitness klubach premium oraz Traffic TV w warszawskiej komunikacji miejskiej wyświetlane są w czasie rzeczywistym wyniki rozgrywanych aktualnie meczów. Każdy zainteresowany siatkówką może je sprawdzić w drodze do domu czy na spotkanie oraz przeczytać szereg dodatkowych informacji i ciekawostek o mistrzostwach  — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS. — To jeden z przykładów realizowanej przez nas idei Smart OOH – ciekawe, angażujące treści prezentowane w odpowiednim miejscu i czasie – dodaje.

Kontent emitowany w DOOH to coraz częściej wartościowe i przyciągające uwagę treści tworzone przez zespoły redakcyjne operatorów outdooru. Przydatne informacje, ciekawostki, treści rozrywkowe wyświetlane na ekranach Digital Out-of-Home, a także całe ramówki w formacie wideo przygotowywane na potrzeby nośników m.in. w klubach fitness czy w komunikacji miejskiej to coraz popularniejszy sposób wykorzystania takich nośników.

Akcja na Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej ponownie wykorzystuje potencjał real-time marketingu, jaki daje Digital OOH. W sierpniu br. AMS odliczał czas do Godziny „W” na Digital Citylightach w 9 miastach Polski. Akcję „Nie zapominaj o Godzinie W” także wzbogaciły działania kontentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo.

AMS Digital to system ponad 4 300 punktów styku w całym kraju — na przystankach (Digital Citylighty), w kilkudziesięciu galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor i Premium Digital Indoor), na kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreeny), a także na ekranach bankomatów oraz w ramach kanałów Video OOH z autorskim kontentem (Move TV w klubach fitness segmentu premium i Traffic TV w stołecznej komunikacji miejskiej).

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764