logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Reklama: Dedykowany serwis dla partnerów

  PR 26.10.2018, przeczytano 815 razy

Grupa Empik, jedna z największych w Polsce spółek branży retail oraz e-commerce, specjalizująca się w dystrybucji artykułów związanych z rozwijaniem pasji, kulturą, wiedzą i rozrywką, rozszerza swoją ofertę B2B. Właśnie uruchomiono dedykowaną stronę Empik Reklama, dzięki której partnerzy biznesowi dowiedzą się, jak jeszcze łatwiej mogą dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona klientów. Współpraca zakłada działania w kanałach online i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-reklama%3A-dedykowany-serwis-dla-partnerow,379894,artykul.html

Stacjonarne salony Empiku odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, natomiast sklep internetowy Empik.com rejestruje nawet do 17 mln sesji miesięcznie.  Tak szerokie dotarcie do klientów oraz dodatkowe możliwości targetowania promocji powodują, że działania marketingowe z wykorzystaniem kanałów Empik przynoszą wymierne rezultaty. Ofertę firmy dodatkowo wyróżniają jej klienci, którzy odwiedzają salony stacjonarne oraz platformę z jasno sprecyzowanym zamiarem zakupów, a nie jedynie z chęcią oglądania artykułów.

W salonie, online oraz mobile

Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim klientom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w 250 salonach stacjonarnych, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych. Do dyspozycji pozostaje 16 kategorii produktowych dostępnych w Empik.com, a także usługi oferowane przez Empikfoto.pl oraz EmpikGO. Co ważne, firma we współpracy z kontrahentami stawia na elastyczność – działania reklamowe prowadzone są według indywidualnych ustaleń oraz realnych potrzeb klienta.

Oferta promocyjna Empik skierowana jest głównie do domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych oraz nietypowych kanałów komunikacji dla swoich klientów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.

Źródło: Grupa Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764