logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa cyfrowa oferta "Gazety Wyborczej" i Radia Tok FM

  PR 26.10.2018, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

"Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" - takim hasłem "Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM promują sprzedaż nowego, wspólnego pakietu cyfrowego. Od października br. czytelnicy dziennika i słuchacze stacji mogą w wygodny sposób skorzystać z połączonej oferty premium obu mediów w promocyjnej cenie, zapewniając sobie dostęp m.in. do najświeższych informacji, cenionych komentarzy i eksperckich opinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-cyfrowa-oferta-_gazety-wyborczej_-i-radia-tok-fm,379900,artykul.html

Nowa, wspólna oferta premium "Gazety Wyborczej" i Radia TOK FM dostępna jest w dwóch wariantach - miesięcznej i kwartalnej, dodatkowo w cenie promocyjnej ze zniżką 50%.

Zakup odbywa się w serwisie Wyborcza.pl, a posiadacze wspólnego pakietu mogą w łatwy sposób zalogować się swoim kontem Wyborcza.pl w aplikacji TOK FM i serwisie Tokfm.pl.

Subskrybenci nowego pakietu mają nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów "Gazety Wyborczej" (m.in. Wyborcza.pl, Wyborcza.pl/classic, WysokieObcasy.pl i 24 serwisy lokalne) na wielu urządzeniach. W ramach oferty można czytać także artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak "Duży Format", "Magazyn Świąteczny" czy "Ale Historia", a także ekskluzywne teksty dostępne wyłącznie dla prenumeratorów i materiały z archiwalnych numerów "Gazety Wyborczej .

Artykuły z wydań papierowych dziennika są dostępne na Wyborcza.pl często wcześniej niż w kiosku. Dużym atutem dla czytelników ich cyfrowych wersji jest możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania później, a także komentowania ich.

Równocześnie subskrybenci nowego pakietu otrzymują nieograniczony dostęp do podcastów Radia TOK FM. Stacja oferuje w formie audycji do odsłuchania wszystkie programy nadawane na antenie oraz programy tematyczne dostępne tylko w internecie.

Podcasty Radia TOK FM można łatwo przeglądać według audycji, nazwisk prowadzących, gości audycji i poruszanych tematów; można je też zbierać na własnej playliście. Dzięki temu - niezależnie od ramówki radia - audycje TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie.

Wspólną ofertę "Gazety Wyborczej" i Radia TOK FM promuje kampania z hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Dodatkowo sprzedaż pakietu wspierają działania redakcyjne na antenie Radia TOK FM oraz na Wyborcza.pl (to np. tekstowe podsumowanie audycji "Poranek Radia TOK FM" dostępne w serwisie Wyborcza.pl).

Źródło: Agora S.A.

Agora

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764