logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ranking cytowań wrzesień 2018

  PR 24.10.2018, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (174), za nią: Super Express (126) oraz Rzeczpospolita (93). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (13), na drugim – Głos Wielkopolski (11), a na trzecim – Polska The Times i Gazeta Krakowska (6). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę Polską (30), Do Rzeczy (29) i Politykę (28).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-wrzesien-2018,379873,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

We wrześniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (174).  Najczęściej odwoływano się do artykułu z drugiej połowy sierpnia na temat projektu Roberta Biedronia, który ma nosić nazwę „Kocham Polskę”. Drugie miejsce zajął Super Express (126) a na trzecim uplasowała się Rzeczpospolita (93). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Fakt (81), Dziennik Gazeta Prawna (51), Przegląd Sportowy (21), Puls Biznesu (18), Gazeta Polska Codziennie (8), Nasz Dziennik (4), Parkiet (3), Trybuna (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Dziennik Bałtycki (13). Drugie miejsce należało do dziennika Głos Wielkopolski (11), a na trzecim miejscu znalazły się Polska The Times i Gazeta Krakowska (6).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Gazeta Polska (30). Najczęściej cytowano artykuł pt. „Rosjanie podmienili czarne skrzynki tupolewa”: 10 kwietnia 2010 r. w Smoleńsku Rosjanie znaleźli nieuszkodzone rejestratory lotu polskiego tupolewa, które po zapakowaniu w worki zostały zabrane z wrakowiska i zniknęły. W ich miejscu kilka godzin później pojawiły się identycznie wyglądające skrzynki – tyle że z poważnymi uszkodzeniami”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajęło Do Rzeczy (29), a trzecie należało do – Polityki (28).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (183). Na drugim miejscu znalazł się Super Express (128), a na trzecim Rzeczpospolita (119). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Rzeczpospolitej (26).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (14), na drugim Głos Wielkopolski (12), a na trzecim Gazeta Pomorska (9). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Pomorskiej (5).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się tygodnik Polityka (54), na drugim Do Rzeczy (38), a na trzecim Gazeta Polska (36). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (26).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764