logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurosport 1 kanałem sportowym numer 1 w Polsce

  PR 08.07.2022, przeczytano 320 razy

W pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku Eurosport 1 osiągnął rekordowe wyniki zarówno pod względem średniej oglądalności, jak i udziału w rynku, dzięki czemu był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce! Eurosport 2 zajął w tym okresie wysokie czwarte miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurosport-1-kanalem-sportowym-numer-1-w-polsce,396518,artykul.html

- Fantastyczne wyniki, rekordowe półrocze i miano kanału sportowego numer 1 w Polsce dla Eurosportu 1 to wyraz wielkiego uznania za codzienną pracę, którą wkładamy w rozwój anteny. Bardzo cieszy mnie też wysokie miejsce Eurosportu 2, które dowodzi, że dla wielu widzów marka Eurosport to synonim najlepszej stacji sportowej w kraju. Dziękuję wszystkim kibicom przeżywającym wraz z nami sportowe emocje i zapewniam, że w drugiej połowie roku także będzie ich mnóstwo - powiedziała Dorota Żurkowska, Członek Zarządu TVN i dyrektor Eurosportu w Polsce.

Pierwsze sześć miesięcy 2022 roku było najlepszym pierwszym półroczem w historii Eurosportu 1 zarówno pod względem średniej oglądalności, która wyniosła ponad 51 tys. widzów, jak i udziału w rynku (0,85%). To wyniki lepsze o odpowiednio 5% i 12% od poprzedniego rekordu w 2013 roku. W obu kategoriach Eurosport 1 był w tym okresie kanałem sportowym numer 1 w Polsce.

Od początku roku widzowie mogli emocjonować się transmisjami z najważniejszych wydarzeń sportowych. Do końca marca na antenach Eurosportu królowały sporty zimowe w tym kwalifikacje i konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich, narciarstwo alpejskie, biathlon i biegi narciarskie. Najważniejszą imprezą sezonu były Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie. Eurosport zgromadził na ich czas wyjątkową obsadę ekspertów i komentatorów na czele z Justyną Kowalczyk, Katarzyną Woźniak, Magdaleną Pałasz, Tomaszem Sikorą, Mariuszem Czerkawskim, Jakubem Kotem i Krzysztofem Biegunem. To właśnie w trakcie igrzysk Eurosport 1 osiągnął najwyższą oglądalność w pierwszym półroczu. Końcówkę drugiej serii i skok po medal Dawida Kubackiego podczas konkursu olimpijskiego na skoczni normalnej śledziło aż 2,2 mln osób, przy średniej oglądalności na poziomie 1,7 mln.

W styczniu Eurosport pokazywał Australian Open, w którym Iga Świątek dotarła do półfinału, a na przełomie maja i czerwca Roland-Garros zakończony drugim wielkoszlemowym triumfem Polki. Finałowy mecz Świątek z Cori Gauff przyciągnął do Eurosportu 1 aż 1,38 mln widzów, a łącznie z transmisją w TVN spotkanie osiągnęło najwyższą oglądalność w historii wielkoszlemowych relacji w Polsce.

Rekordową, najlepszą w historii klubowych meczów piłki ręcznej w Polsce widownię zgromadził finał Ligi Mistrzów pomiędzy Łomżą Vive Kielce (obecnie Łomża Industria Kielce) i Barceloną. Spotkanie oglądało średnio 510 tys. widzów, a w decydujących momentach aż 1,1 mln osób.

Liczną widownię przyciągały również turnieje snookerowe w tym rozgrywane w Crucible Theatre mistrzostwa świata, a także wyścigi kolarskie na czele z Giro d’Italia oraz sporty motorowe, w których szczególne miejsce zajmuje legendarny wyścig 24h Le Mans.

Eurosport 1 i Eurosport 2 to główne kanały sportowe TVN Warner Bros. Discovery. Z kolei Eurosport Extra w Playerze to platforma dająca pełny dostęp do kanałów telewizyjnych, a także ogrom dodatkowego kontentu. Przez cały rok fani sportu mogą oglądać tam tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych świata. Filarami oferty Eurosportu są m.in. trzy turnieje tenisowego Wielkiego Szlema; sporty zimowe, w tym skoki narciarskie i narciarstwo alpejskie; żużel na czele z cyklem Speedway Grand Prix; wyścigi kolarskie w tym wielkie toury; europejskie puchary w piłce ręcznej; snooker; sporty motorowe; wspinaczka sportowa i igrzyska olimpijskie.

Eurosport Extra dostępny w serwisie player.pl to niezrównana oferta dla fanów sportu. Pakiet w cenie 15 zł za miesiąc obejmuje kanały linearne Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe ekskluzywne transmisje, równoległe live streamy z najważniejszych wydarzeń, bogatą kolekcję VOD i obszerne archiwum treści sportowych. Użytkownicy Eurosportu Extra zyskują również dostęp do ogromnej biblioteki najlepszych filmów i seriali, tytułów Player Original, programów rozrywkowych, edukacyjnych, treści lifestyle, motoryzacyjnych, kontentu dla dzieci oraz newsów.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764