Ewa Cymer, copywriterka z agencji komunikacji marketingowej Netizens Peppermint, występując w drużynie wraz z czterema specjalistami od kreacji z innych krajów wygrała Boss Drum Award. To pierwsza edycja imprezy skierowanej do kreatywnych, którzy nie przekroczyli 30 roku życia.
Konkurs rozgrywany był przy okazji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum. Reprezentantka Netizens Peppermint zwyciężyła dzięki konceptowi stworzonemu wraz z Maria Borzilovą copywriterką, Nikolaiem Perevoshchikovem art directorem (onoje z z BBDO Russia Group), Laurą Ionescu copywriterką z rumuńskiej agencji Kubis Interactive oraz Dejanem Spirkoskim copywriterem z macedońskiej agencji Publicis Skopje. Kreatywne drużyny na Boss Drum zostają ad hoc powołane ze zgłoszonych startujących specjalnie tylko do jednego konkursowego zadania wymyślonego przez jury.
Wyzwaniem dla teamu Ewy Cymer okazało się stworzenie w ciągu dwóch dni idei kreatywnej dla kampanii, która miała promować wprowadzenie na rynek pomagającej wrócić do formy po urazach sportowych nowej taśmy kinestetycznej Bowstring. Zespół przygotował zintegrowaną kampanię, której hasłem przewodnim było "Shut up your pain" (ucisz swój ból). Proponowana akcja obejmowała spoty telewizyjne, event, ambient, plakaty, reklamę prasową oraz mailing tradycyjny skierowany do fizjoterapeutów.
Ewa Cymer brała także udział w konkurencji Off Drum - Piran Portorož Poster Award 2012, gdzie plakat, który przygotowała wraz z agencyjną koleżanką Aleksandrą Marchocką znalazł się wśród 15 nominowanych do nagrody prac.
Ewa Cymer w Netizens Peppermint pracuje od 2 lat. Zaczynała jako Project Manager, a w 2012 została copywriterem, choć już wcześniej jako freelancer tworzyła dla Netizens Peppermint teksty reklamowe.
Źródło: Netizens Peppermint