logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Cymer z Netizens Peppermint zwyciężczynią konkursu na Golden Drum

   08.10.2012, przeczytano 1542 razy
strzałkistrzałka
Zwycięska drużyna Boss Drum

Ewa Cymer, copywriterka z agencji komunikacji marketingowej Netizens Peppermint, występując w drużynie wraz z czterema specjalistami od kreacji z innych krajów wygrała Boss Drum Award. To pierwsza edycja imprezy skierowanej do kreatywnych, którzy nie przekroczyli  30 roku życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-cymer-z-netizens-peppermint-zwyciezczynia-konkursu-na-golden-drum,16844,artykul.html

Konkurs rozgrywany był przy okazji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum. Reprezentantka Netizens Peppermint zwyciężyła dzięki konceptowi stworzonemu wraz z Maria Borzilovą copywriterką, Nikolaiem Perevoshchikovem art directorem (onoje z z BBDO Russia Group), Laurą Ionescu copywriterką z rumuńskiej agencji Kubis Interactive oraz Dejanem Spirkoskim copywriterem z macedońskiej agencji Publicis Skopje. Kreatywne drużyny na Boss Drum zostają ad hoc powołane ze zgłoszonych startujących specjalnie tylko do jednego konkursowego zadania wymyślonego przez jury.

Wyzwaniem dla teamu Ewy Cymer okazało się stworzenie w ciągu dwóch dni idei kreatywnej dla kampanii, która miała promować wprowadzenie na rynek pomagającej wrócić do formy po urazach sportowych nowej taśmy kinestetycznej Bowstring.  Zespół przygotował zintegrowaną kampanię, której hasłem przewodnim było "Shut up your pain" (ucisz swój ból). Proponowana akcja obejmowała spoty telewizyjne, event, ambient, plakaty, reklamę prasową oraz mailing tradycyjny skierowany do fizjoterapeutów.

Ewa Cymer brała także udział w konkurencji Off Drum - Piran Portorož Poster Award 2012, gdzie plakat, który przygotowała wraz z agencyjną koleżanką Aleksandrą Marchocką znalazł się wśród 15 nominowanych do nagrody prac.

Ewa Cymer w Netizens Peppermint pracuje od 2 lat. Zaczynała jako Project Manager, a w 2012 została copywriterem, choć już wcześniej jako freelancer tworzyła dla Netizens Peppermint teksty reklamowe.

Źródło: Netizens Peppermint

Galeria: Polska copywriterka zwyciężczynią konkursu na Golden Drum

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764