logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Face lifting laminatora Shield od Neolt

  PR 30.01.2019, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

Neolt stuningował produkowany w swojej włoskiej fabryce, laminator Shield. Ten pneumatyczny laminator to wyższa klasa wśród urządzeń do zabezpieczania wydruków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/face-lifting-laminatora-shield-od-neolt,381023,artykul.html

Idea urządzenia o nazwie „Shield” powstała kilka lat temu podczas targów ISA w Las Vegas. Sergio Ferrari z włoskiej firmy Neolt i Paul Koch z holenderskiego Signsbase (dziś Cosign) postanowili zbudować idealny laminator dla „reklamiarzy”. Mix wiedzy z Holandii, Belgii, Włoch i DNA pochodzące z USA pozwoliło ten projekt urzeczywistnić.

Przyszedł czas na „reedycje” tego doskonałego urządzenia. Komu jak komu, ale Włochom nie można odmówić poczucia stylu i najlepszych praktyk współczesnego designu. Czarna kolorystyka spowodowała , że Shield 2019 zyskał nowy prestiżowy wygląd. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe, dystrybutora urządzeń marki Neolt.

Przez lata prototypy produkowane w fabryce we włoskim Bergamo ulepszano. Wiele zmian i funkcjonalności zostało wprowadzanych na podstawie rzeczywistych potrzeb producentów reklam. Oficjalna premiera Shield’a miała miejsce podczas targów Fespa w 2013 roku w Londynie.

Produkt szybko został doceniony przez użytkowników w kilkudziesięciu krajach w tym w Polsce. W tym roku przyszedł czas na odświeżenie wyglądu urządzenia. Kontynuuje Paweł Stania.

Shield to wydajny laminator, wyposażony we wbudowaną sprężarkę, gwarantującą ciągły i stały docisk rolek laminujących do 6 bar. Jest to najważniejsza przewaga tego urządzenia nad innymi laminatorami. To właśnie dzięki pneumatyce Shield jest o kilka kroków przed innymi laminatorami. Zaawansowane systemy kontroli automatycznie dostosowują parametry pracy. Urządzenie umożliwia laminację materiałów od szerokości do 1650 mm.

Laminator produkowany w fabryce Neolt, dzięki systemowi ciśnieniowemu jest także bardziej ekologiczny i ekonomiczny, niż popularne urządzenia, gdyż jego zużycie energii jest niższe od silników elektrycznych. Siłowniki przystosowują się automatycznie do różnych grubości materiałów. Wstępnie określone ciśnienie dla danego materiału można zmodyfikować w czasie pracy.

Shield można doposażyć w wiele modułów jak np. podgrzewane rolki (do 50 stopni).

Prawdą jest, że po laminacji grafiki reklamowej czy też innej, prace muszą zostać przycięte od ostatecznego wymiaru. Projektanci Shield’a wiedząc o tym, pozwolili doposażyć urządzenie w trymer rozcinający zalaminowane, nawet bardzo długie wydruki, czy też odcinać boczne marginesy. Proste i funkcjonalne.

Neolt Shield powstał dla „reklamiarzy” czyli różnej wielkości agencji reklamowych i drukarni wielkoformatowych, gdzie zachodzi potrzeba zabezpieczania zadrukowanej grafiki laminatem. Jednakże, sprawdzi się także w różnego rodzaju zakładach produkcyjnych, wymagających idealnego przeniesienia folii samoprzylepnej .

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764