logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook notuje najwyższą liczbę odsłon w polskim internecie

  PR 24.07.2011, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka
Serwisy o najwyższej liczbie odsłon według Google DoubleClick AdPlanner

W czerwcu Facebook.com zanotował najwyższą w Polsce liczbę odsłon. Użytkownicy wygenerowali ich ponad 4,4 miliarda (Google DoubleClick AdPlanner, czerwiec 2011).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-notuje-najwyzsza-liczbe-odslon-w-polskim-internecie,13035,artykul.html

Drugie miejsce w zestawieniu Google zajmuje polski portal społecznościowy Nk.pl, który zanotował 4 miliardy odsłon. Na trzecim miejscu uplasował się serwis aukcyjny Allegro.pl z wynikiem 3,6 miliarda odsłon, a za nim z 3 miliardami - Onet.pl. Jest to ścisła czołówka witryn pod względem liczby odsłon w Polsce. Wyniki kolejnych serwisów kształtują się na poziomie poniżej 2 miliardów.

Facebook to coraz bardziej popularne medium w Polsce. Nasz kraj plasuje się na 23. pozycji na świecie wśród państw o najszybszej dynamice wzrostu zainteresowania Facebookiem. Polacy spędzają na Facebooku aż 27 minut dziennie, a ponad połowa jest zalogowana na Facebooku codziennie (dane Facebook Inc.)

„Facebook to najczęściej odwiedzany serwis w Polsce, ponadto użytkownicy spędzają na nim bardzo dużo czasu. Możemy wyciągnąć więc wniosek, że są to osoby emocjonalnie związane z platformą. Jest to czytelny sygnał dla marketerów, że Facebook staje się coraz bardziej znaczącym medium, którego specyfiką jest dwustronna komunikacja z zaangażowanym i aktywnym użytkownikiem.” – mówi Paweł Karaś, Head of Facebook Sales, Facebook NOW. Facebook NOW to brand ARBOinteractive, partnera strategicznego Facebooka w Polsce.

Źródło: ARBOinteractive

www.facebooknow.pl

Dodatkowe informacje:

Facebook jest portalem społecznościowym, pozwalającym na łączenie się z przyjaciółmi, znajomymi z pracy, szkoły oraz otaczającymi nas osobami. Ludzie używają Facebooka do dzielenia się linkami, zdjęciami oraz przeróżnymi nowościami. Facebook daje możliwość uczynienia świata bardziej otwartym. Łączy z siecią ponad 700 milionów użytkowników na świecie oraz 6,3 mln użytkowników w Polsce.

Facebook NOW to działający w ramach grupy ARBOinteractive dział sprzedaży serwisu Facebook – największego serwisu społecznościowego na świecie. ARBOinteractive, jako strategiczny partner reklamowy Facebooka w Europie Środkowo – Wschodniej, odpowiada za sprzedaż i obsługę powierzchni reklamowej Facebooka dla agencji i kluczowych klientów w Polsce i Czechach, a także za promocję marketingu społecznościowego i reklamy angażującej na tutejszych rynkach.

ARBOinteractive działa w obszarze Internetu i nowych mediów specjalizując się przede wszystkim w reklamie internetowej. Grupa rozwija komórki dedykowane poszczególnym formom marketingu online, jak reklama banerowa, reklama behawioralna, wideo online, kampanie SEM, działania w społecznościach, reklama w grach, czy kreacja internetowa. ARBOinteractive realizuje kampanie reklamowe również na obcojęzycznych witrynach internetowych. Grupę tworzą cztery europejskie oddziały - poza polskim, stanowiącym jej centrum kompetencyjne, ARBOinteractive posiada biura w Czechach, Rumunii i Rosji. Na rynku europejskim grupa współpracuje m.in. z serwisem Facebook - jako jego partner strategiczny w krajach CEE, marką Jetix w Czechach, jednym z 20 największych serwisów świata - Hi5.com w Polsce i Rumunii, czy Wydawnictwem G+J w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
Sharp/Nec na ISE 2023
Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym szyldem. Odwiedzający mają...
Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K
Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm,...
Marek Olwert nowym Senior Paid Social Specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764