logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook notuje najwyższą liczbę odsłon w polskim internecie

  PR 24.07.2011, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka
Serwisy o najwyższej liczbie odsłon według Google DoubleClick AdPlanner

W czerwcu Facebook.com zanotował najwyższą w Polsce liczbę odsłon. Użytkownicy wygenerowali ich ponad 4,4 miliarda (Google DoubleClick AdPlanner, czerwiec 2011).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-notuje-najwyzsza-liczbe-odslon-w-polskim-internecie,13035,artykul.html

Drugie miejsce w zestawieniu Google zajmuje polski portal społecznościowy Nk.pl, który zanotował 4 miliardy odsłon. Na trzecim miejscu uplasował się serwis aukcyjny Allegro.pl z wynikiem 3,6 miliarda odsłon, a za nim z 3 miliardami - Onet.pl. Jest to ścisła czołówka witryn pod względem liczby odsłon w Polsce. Wyniki kolejnych serwisów kształtują się na poziomie poniżej 2 miliardów.

Facebook to coraz bardziej popularne medium w Polsce. Nasz kraj plasuje się na 23. pozycji na świecie wśród państw o najszybszej dynamice wzrostu zainteresowania Facebookiem. Polacy spędzają na Facebooku aż 27 minut dziennie, a ponad połowa jest zalogowana na Facebooku codziennie (dane Facebook Inc.)

„Facebook to najczęściej odwiedzany serwis w Polsce, ponadto użytkownicy spędzają na nim bardzo dużo czasu. Możemy wyciągnąć więc wniosek, że są to osoby emocjonalnie związane z platformą. Jest to czytelny sygnał dla marketerów, że Facebook staje się coraz bardziej znaczącym medium, którego specyfiką jest dwustronna komunikacja z zaangażowanym i aktywnym użytkownikiem.” – mówi Paweł Karaś, Head of Facebook Sales, Facebook NOW. Facebook NOW to brand ARBOinteractive, partnera strategicznego Facebooka w Polsce.

Źródło: ARBOinteractive

www.facebooknow.pl

Dodatkowe informacje:

Facebook jest portalem społecznościowym, pozwalającym na łączenie się z przyjaciółmi, znajomymi z pracy, szkoły oraz otaczającymi nas osobami. Ludzie używają Facebooka do dzielenia się linkami, zdjęciami oraz przeróżnymi nowościami. Facebook daje możliwość uczynienia świata bardziej otwartym. Łączy z siecią ponad 700 milionów użytkowników na świecie oraz 6,3 mln użytkowników w Polsce.

Facebook NOW to działający w ramach grupy ARBOinteractive dział sprzedaży serwisu Facebook – największego serwisu społecznościowego na świecie. ARBOinteractive, jako strategiczny partner reklamowy Facebooka w Europie Środkowo – Wschodniej, odpowiada za sprzedaż i obsługę powierzchni reklamowej Facebooka dla agencji i kluczowych klientów w Polsce i Czechach, a także za promocję marketingu społecznościowego i reklamy angażującej na tutejszych rynkach.

ARBOinteractive działa w obszarze Internetu i nowych mediów specjalizując się przede wszystkim w reklamie internetowej. Grupa rozwija komórki dedykowane poszczególnym formom marketingu online, jak reklama banerowa, reklama behawioralna, wideo online, kampanie SEM, działania w społecznościach, reklama w grach, czy kreacja internetowa. ARBOinteractive realizuje kampanie reklamowe również na obcojęzycznych witrynach internetowych. Grupę tworzą cztery europejskie oddziały - poza polskim, stanowiącym jej centrum kompetencyjne, ARBOinteractive posiada biura w Czechach, Rumunii i Rosji. Na rynku europejskim grupa współpracuje m.in. z serwisem Facebook - jako jego partner strategiczny w krajach CEE, marką Jetix w Czechach, jednym z 20 największych serwisów świata - Hi5.com w Polsce i Rumunii, czy Wydawnictwem G+J w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764