W czerwcu Facebook.com zanotował najwyższą w Polsce liczbę odsłon. Użytkownicy wygenerowali ich ponad 4,4 miliarda (Google DoubleClick AdPlanner, czerwiec 2011).
Drugie miejsce w zestawieniu Google zajmuje polski portal społecznościowy Nk.pl, który zanotował 4 miliardy odsłon. Na trzecim miejscu uplasował się serwis aukcyjny Allegro.pl z wynikiem 3,6 miliarda odsłon, a za nim z 3 miliardami - Onet.pl. Jest to ścisła czołówka witryn pod względem liczby odsłon w Polsce. Wyniki kolejnych serwisów kształtują się na poziomie poniżej 2 miliardów.
Facebook to coraz bardziej popularne medium w Polsce. Nasz kraj plasuje się na 23. pozycji na świecie wśród państw o najszybszej dynamice wzrostu zainteresowania Facebookiem. Polacy spędzają na Facebooku aż 27 minut dziennie, a ponad połowa jest zalogowana na Facebooku codziennie (dane Facebook Inc.)
„Facebook to najczęściej odwiedzany serwis w Polsce, ponadto użytkownicy spędzają na nim bardzo dużo czasu. Możemy wyciągnąć więc wniosek, że są to osoby emocjonalnie związane z platformą. Jest to czytelny sygnał dla marketerów, że Facebook staje się coraz bardziej znaczącym medium, którego specyfiką jest dwustronna komunikacja z zaangażowanym i aktywnym użytkownikiem.” – mówi Paweł Karaś, Head of Facebook Sales, Facebook NOW. Facebook NOW to brand ARBOinteractive, partnera strategicznego Facebooka w Polsce.
Źródło: ARBOinteractive