logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fani KFC bohaterami niecodziennego komiksu

  PR 20.12.2019, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

Specjalnie na Święta KFC przygotowało wyjątkowy komiks stworzony z najciekawszych historii fanów marki opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku. Wspomnienia gości restauracji KFC ubrane zostały w kolor i kreskę przez jednych z najlepszych rysowników młodego pokolenia w Polsce. W ten właśnie sposób powstał komiks „KFC Stories”, który wydrukowany w limitowanym nakładzie 100 egzemplarzy, już niebawem trafi w ręce najwierniejszych fanów kultowych kurczaków w panierce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fani-kfc-bohaterami-niecodziennego-komiksu,385158,artykul.html

Już w najbliższy poniedziałek swoją premierę będzie mieć wyjątkowy komiks KFC. Unikalny bo nieczęsto zdarza się, że na pierwszy rzut oka niepozorne zdarzenie może na tyle pobudzić kreatywność, by stać się bazą dla komiksu i okazją dla autora do obserwowania, jak rozwija się jego rysunkowa postać. W „KFC Stories” to właśnie komentarze, zdjęcia i relacje fanów z całego mijającego roku stały się bazą do opowiedzenia w komiksowej formie inspirujących opowieści z KFC w tle. Indywidualny charakter wybranym historiom fanów nadała grupa najbardziej kreatywnych osób polskiej sceny rysowniczej: Alek Morawski, Rynn Rysuje, Ola Niepsuj i Olsikowa. Młodzi artyści puścili wodze fantazji i sprawili, że historie fanów KFC ożyły. Do tego stopnia, że zostały wydrukowane w limitowanym nakładzie 100 egzemplarzy i zostaną rozdane jako specjalny prezent najwierniejszym fanom marki.

- Przygody fanów KFC były tak barwne i smaczne, że do końca nie mogliśmy się zdecydować, czyje historie staną się komiksową inspiracją. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy mieliśmy okazję przeczytać w sieci setki emocjonujących komentarzy i historii związanych z marką KFC. Cieszymy się, że najciekawsze z nich zyskały wyjątkową oprawę graficzną, a ich autorzy zapisali się – dosłownie – na kartach historii KFC – mówi Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager AmRest.

KFC, zainspirowane aktywnością fanów, postanowiło podtrzymać gorący trend dzielenia się wyjątkowymi historiami. W tym szczególnym okresie, jakim są Święta Bożego Narodzenia, KFC namówiło Colonela Sandersa, by w przebraniu Świętego Mikołaja zachęcił swych fanów do dalszego dzielenia się inspirującymi chwilami spędzanymi w KFC i z KFC. Najciekawsze z nich staną się częścią drugiej edycji komiksu, który zostanie wydany w 2020 roku.

W ramach pracy nad drugą edycją komiksu marka jeszcze mocniej zaangażuje swoich fanów w proces powstawania treści i rysunków. Popularni rysownicy, którzy zostaną zaproszeni do współpracy przy drugiej odsłonie projektu, na początku przyszłego roku przygotują warsztat tworzenia komiksu. Podzielą się na nim swoją wiedzą, ale też pomogą fanom tej formy graficznej najlepiej wyrazić kreską i kolorem to, co czują. Najlepsza historia stworzona podczas warsztatów – poza pracami samych artystów – również znajdzie się w drugiej odsłonie komiksu.

Za kreację i realizację komiksu odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Źródło: AmRest

www.kfc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764