logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fashion & Beauty marketing tematem najnowszego numeru OOH magazine

  PR 20.10.2021, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią organizatorzy Packaging Innovations, a także branżowych konferencji – I  Marketing oraz Kongres Profesjonalistów PR. Przeczytacie o nich w najnowszym wydaniu magazynu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fashion-and-beauty-marketing-tematem-najnowszego-numeru-ooh-magazine,393451,artykul.html

Na łamach jak zwykle wywiady z top marketingowcami, tym razem:  Żubr, Vanish, Gabriella, Kazar, Neboa czy DKMS. W numerze analizowana jest komunikacja branży fashion & beauty, OOH magazine przygląda się także potencjałowi influencer marketingu. Poszukujący pomysłów na biznesowe upominki świąteczne powinni zajrzeć do podsumowania konkursu Super Gift, który w tym roku podczas targów Festiwal Marketingu zebrał rekordową ilość zgłoszeń. Niebanalne pomysły trade marketingowe można także zobaczyć w prezentacji zwycięskich zgłoszeń w konkursie na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS.

Redakcja gratulujemy także jubileuszy, które na ich łamach świętują przedstawiciele branży artykułów promocyjnych. Rozmówcy dzielą się swoimi historiami i tym, jak wyglądała ich droga w podbijaniu branży gadżetów reklamowych.

Przy okazji OOH magazine jeszcze raz dziękuje wszystkim – wystawcom i zwiedzającym Festiwal Marketingu. Długo wyczekiwane spotkania face to face ponownie zagościły w kalendarzach marketerów, dając mocne poczucie powrotu do normalności. Teraz – będąc na fali wznoszącej po sukcesie targowym –  redakcja życzymy wszystkim tego, aby się już nie zatrzymywać. Targi dały powiew świeżości, normalności i sprawczości. To najlepszy możliwy reSTART (ostatni już ma nadzieję OOH magazine!) branży.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

2022 – rok dla odważnych i rozważnych wg Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska
Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach? Zapraszamy do pobrania publikacji: 2022 – rok dla odważnych i...
More Bananas: Trendy i podsumowania
„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.
Nowy numer Gazety PIAP 21/2022 już na rynku
Jaki był ten rok? Normalniejszy, bo normalność już się napisała na nowo i o biznesowych okolicznościach pandemii powiedziało się już niemal wszystko. Trochę niepewny, bo przedsiębiorcy z ciekawością i niepokojem szukają wiedzy o warunkach Nowego Ładu.
„Holiday Trends Report” - co czeka commerce nie tylko w grudniu?
Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester - grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym...
Jak co roku z okazji Świąt przygotowaliśmy dla Was paczkę! Paczkę ze wszystkimi publikacjami IAB Polska z 2021 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764