logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fashion & Beauty marketing tematem najnowszego numeru OOH magazine

  PR 20.10.2021, przeczytano 1519 razy
ilustracjastrzałka

Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią organizatorzy Packaging Innovations, a także branżowych konferencji – I  Marketing oraz Kongres Profesjonalistów PR. Przeczytacie o nich w najnowszym wydaniu magazynu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fashion-and-beauty-marketing-tematem-najnowszego-numeru-ooh-magazine,393451,artykul.html

Na łamach jak zwykle wywiady z top marketingowcami, tym razem:  Żubr, Vanish, Gabriella, Kazar, Neboa czy DKMS. W numerze analizowana jest komunikacja branży fashion & beauty, OOH magazine przygląda się także potencjałowi influencer marketingu. Poszukujący pomysłów na biznesowe upominki świąteczne powinni zajrzeć do podsumowania konkursu Super Gift, który w tym roku podczas targów Festiwal Marketingu zebrał rekordową ilość zgłoszeń. Niebanalne pomysły trade marketingowe można także zobaczyć w prezentacji zwycięskich zgłoszeń w konkursie na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS.

Redakcja gratulujemy także jubileuszy, które na ich łamach świętują przedstawiciele branży artykułów promocyjnych. Rozmówcy dzielą się swoimi historiami i tym, jak wyglądała ich droga w podbijaniu branży gadżetów reklamowych.

Przy okazji OOH magazine jeszcze raz dziękuje wszystkim – wystawcom i zwiedzającym Festiwal Marketingu. Długo wyczekiwane spotkania face to face ponownie zagościły w kalendarzach marketerów, dając mocne poczucie powrotu do normalności. Teraz – będąc na fali wznoszącej po sukcesie targowym –  redakcja życzymy wszystkim tego, aby się już nie zatrzymywać. Targi dały powiew świeżości, normalności i sprawczości. To najlepszy możliwy reSTART (ostatni już ma nadzieję OOH magazine!) branży.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764