Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią organizatorzy Packaging Innovations, a także branżowych konferencji – I Marketing oraz Kongres Profesjonalistów PR. Przeczytacie o nich w najnowszym wydaniu magazynu.
Na łamach jak zwykle wywiady z top marketingowcami, tym razem: Żubr, Vanish, Gabriella, Kazar, Neboa czy DKMS. W numerze analizowana jest komunikacja branży fashion & beauty, OOH magazine przygląda się także potencjałowi influencer marketingu. Poszukujący pomysłów na biznesowe upominki świąteczne powinni zajrzeć do podsumowania konkursu Super Gift, który w tym roku podczas targów Festiwal Marketingu zebrał rekordową ilość zgłoszeń. Niebanalne pomysły trade marketingowe można także zobaczyć w prezentacji zwycięskich zgłoszeń w konkursie na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS.
Redakcja gratulujemy także jubileuszy, które na ich łamach świętują przedstawiciele branży artykułów promocyjnych. Rozmówcy dzielą się swoimi historiami i tym, jak wyglądała ich droga w podbijaniu branży gadżetów reklamowych.
Przy okazji OOH magazine jeszcze raz dziękuje wszystkim – wystawcom i zwiedzającym Festiwal Marketingu. Długo wyczekiwane spotkania face to face ponownie zagościły w kalendarzach marketerów, dając mocne poczucie powrotu do normalności. Teraz – będąc na fali wznoszącej po sukcesie targowym – redakcja życzymy wszystkim tego, aby się już nie zatrzymywać. Targi dały powiew świeżości, normalności i sprawczości. To najlepszy możliwy reSTART (ostatni już ma nadzieję OOH magazine!) branży.
- Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.
Źródło: OOH magazine