logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa Silver Award 2016 dla drukarni Pasja

  PR 18.03.2016, przeczytano 1579 razy
ilustracjastrzałka

FESPA Awards 2016 jest najważniejszym światowym konkursem prac drukarskich co roku organizowanym przy okazji targów FESPA Digital, poświęconych sitodrukowi i drukowi cyfrowemu. Tegoroczna edycja FESPA odbywała się w Holandii, w Amsterdamie. 9 marca srebrną zdobyła polska drukarnia Pasja z Mikołowa za kalendarz wieloplanszowy z efektami 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-silver-award-2016-dla-drukarni-pasja,27894,artykul.html

Bardzo się cieszę – mówi Jacek Stencel, właściciel drukarni Pasja. – Ekskluzywne kalendarze to nasza wielka miłość i pasja. Pokazujemy na całym świecie, że polscy drukarze, polskie firmy potrafią robić wspaniałe rzeczy.

Pasja jest w tegorocznej edycji jedyną nagrodzoną polską firmą. Swoim wieloplanszowym kalendarzem opowiedziała o dążeniu do doskonałości przez sztukę: ruch, taniec, malarstwo i muzykę. Praca została wydrukowana w 5 kolorach na czarnym papierze szlachetnym PLIKE, uszlachetniona efektami specjalnymi 3D.

W piątkowy wieczór 11 marca PASJA zdobyła także II i III miejsce podczas Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2016. Nagrodzone prace to kalendarz trójdzielny Pasja Uszlachetnia oraz nietypowy kalendarz ścienny w kształcie gramofonu, wydrukowany na tworzywie sztucznym. Konkurs i festiwal odbyły się  w Centrum Kongresowym w Katowicach.

PASJA ma w dorobku trzykrotnie zdobyte trofeum FESPA GOLD, dwukrotnie FESPA SILVER i FESPA BRONZE. Zdobyła też Diamentowy Gryf Polskiej Izby Druku, trzykrotnie Złoty Gryf i wiele innych wyróżnień.


Źródło: Pasja

www.pasja.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gratulacje! Miło czytać takie wiadomości...

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764