logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa Silver Award 2016 dla drukarni Pasja

  PR 18.03.2016, przeczytano 1135 razy
ilustracjastrzałka

FESPA Awards 2016 jest najważniejszym światowym konkursem prac drukarskich co roku organizowanym przy okazji targów FESPA Digital, poświęconych sitodrukowi i drukowi cyfrowemu. Tegoroczna edycja FESPA odbywała się w Holandii, w Amsterdamie. 9 marca srebrną zdobyła polska drukarnia Pasja z Mikołowa za kalendarz wieloplanszowy z efektami 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-silver-award-2016-dla-drukarni-pasja,27894,artykul.html

Bardzo się cieszę – mówi Jacek Stencel, właściciel drukarni Pasja. – Ekskluzywne kalendarze to nasza wielka miłość i pasja. Pokazujemy na całym świecie, że polscy drukarze, polskie firmy potrafią robić wspaniałe rzeczy.

Pasja jest w tegorocznej edycji jedyną nagrodzoną polską firmą. Swoim wieloplanszowym kalendarzem opowiedziała o dążeniu do doskonałości przez sztukę: ruch, taniec, malarstwo i muzykę. Praca została wydrukowana w 5 kolorach na czarnym papierze szlachetnym PLIKE, uszlachetniona efektami specjalnymi 3D.

W piątkowy wieczór 11 marca PASJA zdobyła także II i III miejsce podczas Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2016. Nagrodzone prace to kalendarz trójdzielny Pasja Uszlachetnia oraz nietypowy kalendarz ścienny w kształcie gramofonu, wydrukowany na tworzywie sztucznym. Konkurs i festiwal odbyły się  w Centrum Kongresowym w Katowicach.

PASJA ma w dorobku trzykrotnie zdobyte trofeum FESPA GOLD, dwukrotnie FESPA SILVER i FESPA BRONZE. Zdobyła też Diamentowy Gryf Polskiej Izby Druku, trzykrotnie Złoty Gryf i wiele innych wyróżnień.


Źródło: Pasja

www.pasja.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gratulacje! Miło czytać takie wiadomości...

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764