logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven wystartował z polską wersją outdoorowego bloga Foxtrail

  PR 19.11.2020, przeczytano 549 razy
ilustracja

Szwedzka marka Fjällräven uruchomiła polskojęzyczną wersję popularnego bloga Foxtrail. Teraz na stronie foxtrail.fjallraven.pl fani outdooru i marki z liskiem znajdą wciąż rozbudowywane treści o przyrodzie i zrównoważonych produktach marki. Nie zabraknie też wskazówek i porad, dzięki którym wypady na łono natury będą jeszcze przyjemniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-wystartowal-z-polska-wersja-outdoorowego-bloga-foxtrail,389248,artykul.html

Foxtrail to cieszący się duża popularnością blog Fjällräven, który do tej pory był prowadzony tylko w języku angielskim. Szwedzka marka dzieli się tam informacjami o najnowszych produktach, wprowadzanych standardach środowiskowych, rozwijanych technologiach czy kolejnych inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem lub ochroną natury. Entuzjaści outdooru znajdą też tam wywiady z inspirującymi ludźmi oraz wskazówki i porady, które niezależnie od doświadczenia, pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z wypadów na łono natury.

Artykuły w polskiej wersji bloga, podobnie jak te w globalnej wersji serwisu, podzielone są na cztery kategorie: przygody, porady, zrównoważony rozwój i produkty. Oprócz tłumaczeń i adaptacji oryginalnych treści czytelnicy wkrótce znajdą lokalne wpisy przygotowane we współpracy z przyjaciółmi marki znad Wisły.

- W czasach bardziej świadomego podejścia do życiowych aspiracji i osiągania celów widzimy, że rośnie zainteresowanie trekkingiem, naturą i aktywnością w terenie — a wraz z nim zapotrzebowanie na funkcjonalny, trwały sprzęt gotowy na outdoorowe wyzwania oraz wiedzę dotyczącą spędzania czasu na łonie natury i zrównoważonego rozwoju. Doświadczenie Fjällräven sięga 60 lat i chcielibyśmy dzielić się z naszymi czytelnikami tym, czego nauczyliśmy się po drodze. – mówi Jakub Rymowicz z Fenix Outdoor. – Mamy nadzieję, że blog pozwoli przybliżyć markę i jej filozofię szerszemu gronu oraz zainspiruje kolejne osoby do wyjścia z domu i odkrycia świata przyrody. W końcu natura czeka!

Fjällräven powstał w 1960 roku w piwnicy jednego człowieka – Åke Nordina, który postanowił zrobić sobie lepszy plecak niż modele dostępne na rynku. Wspinając się na wyżyny swojej kreatywności i bezkompromisowości, szukał lepszych rozwiązań i innowacji dla kolejnych produktów outdoorowych. Tak zaczęła się wielka podróż, która trwa do dziś.

Od kilkudziesięciu lat marka jest wierna swojej misji wytwarzaniab ponadczasowego, funkcjonalnego i wytrzymałego sprzętu turystycznego. Niezmienne priorytety to odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody.

Źródło: Fjällräven

www.fjallraven.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764