logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven wystartował z polską wersją outdoorowego bloga Foxtrail

  PR 19.11.2020, przeczytano 145 razy
ilustracja

Szwedzka marka Fjällräven uruchomiła polskojęzyczną wersję popularnego bloga Foxtrail. Teraz na stronie foxtrail.fjallraven.pl fani outdooru i marki z liskiem znajdą wciąż rozbudowywane treści o przyrodzie i zrównoważonych produktach marki. Nie zabraknie też wskazówek i porad, dzięki którym wypady na łono natury będą jeszcze przyjemniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-wystartowal-z-polska-wersja-outdoorowego-bloga-foxtrail,389248,artykul.html

Foxtrail to cieszący się duża popularnością blog Fjällräven, który do tej pory był prowadzony tylko w języku angielskim. Szwedzka marka dzieli się tam informacjami o najnowszych produktach, wprowadzanych standardach środowiskowych, rozwijanych technologiach czy kolejnych inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem lub ochroną natury. Entuzjaści outdooru znajdą też tam wywiady z inspirującymi ludźmi oraz wskazówki i porady, które niezależnie od doświadczenia, pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z wypadów na łono natury.

Artykuły w polskiej wersji bloga, podobnie jak te w globalnej wersji serwisu, podzielone są na cztery kategorie: przygody, porady, zrównoważony rozwój i produkty. Oprócz tłumaczeń i adaptacji oryginalnych treści czytelnicy wkrótce znajdą lokalne wpisy przygotowane we współpracy z przyjaciółmi marki znad Wisły.

- W czasach bardziej świadomego podejścia do życiowych aspiracji i osiągania celów widzimy, że rośnie zainteresowanie trekkingiem, naturą i aktywnością w terenie — a wraz z nim zapotrzebowanie na funkcjonalny, trwały sprzęt gotowy na outdoorowe wyzwania oraz wiedzę dotyczącą spędzania czasu na łonie natury i zrównoważonego rozwoju. Doświadczenie Fjällräven sięga 60 lat i chcielibyśmy dzielić się z naszymi czytelnikami tym, czego nauczyliśmy się po drodze. – mówi Jakub Rymowicz z Fenix Outdoor. – Mamy nadzieję, że blog pozwoli przybliżyć markę i jej filozofię szerszemu gronu oraz zainspiruje kolejne osoby do wyjścia z domu i odkrycia świata przyrody. W końcu natura czeka!

Fjällräven powstał w 1960 roku w piwnicy jednego człowieka – Åke Nordina, który postanowił zrobić sobie lepszy plecak niż modele dostępne na rynku. Wspinając się na wyżyny swojej kreatywności i bezkompromisowości, szukał lepszych rozwiązań i innowacji dla kolejnych produktów outdoorowych. Tak zaczęła się wielka podróż, która trwa do dziś.

Od kilkudziesięciu lat marka jest wierna swojej misji wytwarzaniab ponadczasowego, funkcjonalnego i wytrzymałego sprzętu turystycznego. Niezmienne priorytety to odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody.

Źródło: Fjällräven

www.fjallraven.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764