logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven wystartował z polską wersją outdoorowego bloga Foxtrail

  PR 19.11.2020, przeczytano 555 razy
ilustracja

Szwedzka marka Fjällräven uruchomiła polskojęzyczną wersję popularnego bloga Foxtrail. Teraz na stronie foxtrail.fjallraven.pl fani outdooru i marki z liskiem znajdą wciąż rozbudowywane treści o przyrodzie i zrównoważonych produktach marki. Nie zabraknie też wskazówek i porad, dzięki którym wypady na łono natury będą jeszcze przyjemniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-wystartowal-z-polska-wersja-outdoorowego-bloga-foxtrail,389248,artykul.html

Foxtrail to cieszący się duża popularnością blog Fjällräven, który do tej pory był prowadzony tylko w języku angielskim. Szwedzka marka dzieli się tam informacjami o najnowszych produktach, wprowadzanych standardach środowiskowych, rozwijanych technologiach czy kolejnych inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem lub ochroną natury. Entuzjaści outdooru znajdą też tam wywiady z inspirującymi ludźmi oraz wskazówki i porady, które niezależnie od doświadczenia, pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z wypadów na łono natury.

Artykuły w polskiej wersji bloga, podobnie jak te w globalnej wersji serwisu, podzielone są na cztery kategorie: przygody, porady, zrównoważony rozwój i produkty. Oprócz tłumaczeń i adaptacji oryginalnych treści czytelnicy wkrótce znajdą lokalne wpisy przygotowane we współpracy z przyjaciółmi marki znad Wisły.

- W czasach bardziej świadomego podejścia do życiowych aspiracji i osiągania celów widzimy, że rośnie zainteresowanie trekkingiem, naturą i aktywnością w terenie — a wraz z nim zapotrzebowanie na funkcjonalny, trwały sprzęt gotowy na outdoorowe wyzwania oraz wiedzę dotyczącą spędzania czasu na łonie natury i zrównoważonego rozwoju. Doświadczenie Fjällräven sięga 60 lat i chcielibyśmy dzielić się z naszymi czytelnikami tym, czego nauczyliśmy się po drodze. – mówi Jakub Rymowicz z Fenix Outdoor. – Mamy nadzieję, że blog pozwoli przybliżyć markę i jej filozofię szerszemu gronu oraz zainspiruje kolejne osoby do wyjścia z domu i odkrycia świata przyrody. W końcu natura czeka!

Fjällräven powstał w 1960 roku w piwnicy jednego człowieka – Åke Nordina, który postanowił zrobić sobie lepszy plecak niż modele dostępne na rynku. Wspinając się na wyżyny swojej kreatywności i bezkompromisowości, szukał lepszych rozwiązań i innowacji dla kolejnych produktów outdoorowych. Tak zaczęła się wielka podróż, która trwa do dziś.

Od kilkudziesięciu lat marka jest wierna swojej misji wytwarzaniab ponadczasowego, funkcjonalnego i wytrzymałego sprzętu turystycznego. Niezmienne priorytety to odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody.

Źródło: Fjällräven

www.fjallraven.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764