logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group – wzmocnienia i awans w kreacji

  PR 21.11.2016, przeczytano 814 razy

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja Focus Advantage wzmocniła swoje siły kreatywne. Na czele działu kreacji stanął Dawid Lekszycki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-%E2%80%93-wzmocnienia-i-awans-w-kreacji,30583,artykul.html

Lekszycki, dotychczas Creative Supervisor, awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji. W Focus Advantage pracuje od 2008 roku, w branży reklamowej – od 1995 r. Szlify zdobywał z McCann Ericson Paris, następnie pracował m.in. dla Arc Worldwide (Leo Burnett Group), Rapp Collins (DDB Communication Group) i JWT. Ducha rywalizacji ma we krwi, więc po godzinach można go spotkać na trasach amatorskich wyścigów samochodowych lub w sieci – pod adresem serwisu SieScigam.pl, który stworzył.

Do działu kreacji Focus Advantage dołączyli Maciej Braksal (Creative Group Head), Paulina Wyrzykowska (Senior Art Director), Magdalena Sołodyna (Junior Art Director) i Monika Braksal (Junior Art Director).

Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML) dla banków, FMCG, farmaceutyków i szeroko pojętej branży elektronicznej. Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym. W branży reklamowej od 2010 roku.

Paulina Wyrzykowska jest graficzką z wykształcenia i powołania. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła też podyplomowe studia psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. W branży reklamowej od 2006 roku, doświadczenie zdobywała m.in. w Havas Worldwide, Radna i Radna The Ad Store, pracując dla klientów z branż energetycznej, bankowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, elektronicznej i FMCG. Obecnie specjalizuje się w działaniach new businessowych, prowadzi też prace projektowe dla klientów agencji.

Magdalena Sołodyna jest z wykształcenia architektką, a z wyboru – graficzką. Przed dołączeniem do zespołu Focus Advantage zdobywała doświadczenie pracując na własną rękę, głównie przy projektach identyfikacji wizualnej. Swobodnie posługuje się oprogramowaniem do tworzenia grafik 3D, zajmuje się m.in. modelowaniem i renderingiem. Pasjonuje się animacją (tak 2D, jak i 3D). Po pracy poświęca się innej pasji – muzyce, a jej hobby to nauki ścisłe i filmy sci-fi.

Monika Braksal studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, na Wydziale Grafiki. Zajmuje się ilustracją i plakatem, jest laureatką międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016 i finalistką biennale plakatu United Designs Alliance w Jeju w Korei Płd.

W skład Focus Media Group wchodzą, oprócz agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage, także agencja eventowa Imagine Nation i agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764