logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group – wzmocnienia i awans w kreacji

  PR 21.11.2016, przeczytano 523 razy

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja Focus Advantage wzmocniła swoje siły kreatywne. Na czele działu kreacji stanął Dawid Lekszycki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-%E2%80%93-wzmocnienia-i-awans-w-kreacji,30583,artykul.html

Lekszycki, dotychczas Creative Supervisor, awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji. W Focus Advantage pracuje od 2008 roku, w branży reklamowej – od 1995 r. Szlify zdobywał z McCann Ericson Paris, następnie pracował m.in. dla Arc Worldwide (Leo Burnett Group), Rapp Collins (DDB Communication Group) i JWT. Ducha rywalizacji ma we krwi, więc po godzinach można go spotkać na trasach amatorskich wyścigów samochodowych lub w sieci – pod adresem serwisu SieScigam.pl, który stworzył.

Do działu kreacji Focus Advantage dołączyli Maciej Braksal (Creative Group Head), Paulina Wyrzykowska (Senior Art Director), Magdalena Sołodyna (Junior Art Director) i Monika Braksal (Junior Art Director).

Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML) dla banków, FMCG, farmaceutyków i szeroko pojętej branży elektronicznej. Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym. W branży reklamowej od 2010 roku.

Paulina Wyrzykowska jest graficzką z wykształcenia i powołania. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła też podyplomowe studia psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. W branży reklamowej od 2006 roku, doświadczenie zdobywała m.in. w Havas Worldwide, Radna i Radna The Ad Store, pracując dla klientów z branż energetycznej, bankowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, elektronicznej i FMCG. Obecnie specjalizuje się w działaniach new businessowych, prowadzi też prace projektowe dla klientów agencji.

Magdalena Sołodyna jest z wykształcenia architektką, a z wyboru – graficzką. Przed dołączeniem do zespołu Focus Advantage zdobywała doświadczenie pracując na własną rękę, głównie przy projektach identyfikacji wizualnej. Swobodnie posługuje się oprogramowaniem do tworzenia grafik 3D, zajmuje się m.in. modelowaniem i renderingiem. Pasjonuje się animacją (tak 2D, jak i 3D). Po pracy poświęca się innej pasji – muzyce, a jej hobby to nauki ścisłe i filmy sci-fi.

Monika Braksal studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, na Wydziale Grafiki. Zajmuje się ilustracją i plakatem, jest laureatką międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016 i finalistką biennale plakatu United Designs Alliance w Jeju w Korei Płd.

W skład Focus Media Group wchodzą, oprócz agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage, także agencja eventowa Imagine Nation i agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764