logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fortress Gifts dla Nutricii

  PR 19.05.2011, przeczytano 3234 razy
ilustracjastrzałka

Bobovita, marka koncernu Nutricia, rozpoczęła kolejną kampanię gadżetową wspierająca sprzedaż kaszki owocowej. Przy zakupie dwóch opakowań kaszki gratisem jest pacynka na rękę - jedna z czterech postaci z rodziny misiów. Gadżet przygotowała firma Fortress Gifts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fortress-gifts-dla-nutricii,12563,artykul.html

Promocja Bobovity z wykorzystaniem gadżetu ma na celu urozmaicenie dziecku pory karmienia kaszką. Pacynki mają za zadanie przyciągnąć uwagę najmłodszych, stworzyć przyjemną atmosferę zabawy podczas spożywania posiłku, wywołać pozytywne skojarzenia i emocje.

Pluszowe pacynki dostępne są w czterech wersjach - mama, tata, córka i syn - każda z innym, kolorowym strojem wykonanym z nylonu. Możliwość zebrania całej kolekcji pacynek pozwalać ma rodzicom na bawienie dzieci przez tworzenie historii z rodziną misiów w roli głównej.

Pierwsza kampania miała miejsce w sieci sklepów Carrefour, a obecna obejmuje kilka zagranicznych oraz wybrane polskie sieci sklepów.

Źródło: Fortress S.A.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Blanka1210

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764