Bobovita, marka koncernu Nutricia, rozpoczęła kolejną kampanię gadżetową wspierająca sprzedaż kaszki owocowej. Przy zakupie dwóch opakowań kaszki gratisem jest pacynka na rękę - jedna z czterech postaci z rodziny misiów. Gadżet przygotowała firma Fortress Gifts.
Promocja Bobovity z wykorzystaniem gadżetu ma na celu urozmaicenie dziecku pory karmienia kaszką. Pacynki mają za zadanie przyciągnąć uwagę najmłodszych, stworzyć przyjemną atmosferę zabawy podczas spożywania posiłku, wywołać pozytywne skojarzenia i emocje.
Pluszowe pacynki dostępne są w czterech wersjach - mama, tata, córka i syn - każda z innym, kolorowym strojem wykonanym z nylonu. Możliwość zebrania całej kolekcji pacynek pozwalać ma rodzicom na bawienie dzieci przez tworzenie historii z rodziną misiów w roli głównej.
Pierwsza kampania miała miejsce w sieci sklepów Carrefour, a obecna obejmuje kilka zagranicznych oraz wybrane polskie sieci sklepów.
Źródło: Fortress S.A.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts