logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców z całego świata

  PR 08.01.2014, przeczytano 1349 razy
ilustracjastrzałka

Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku serwis Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fotolia-oglasza-drugi-konkurs-sztuki-cyfrowej-dla-tworcow-z-calego-swiata,20562,artykul.html

Konkurs

Bank zdjęć Fotolia zaprasza artystów cyfrowych – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: http://contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:

  • Engineering Dreams
  • Myth In Motion
  • Pump Up The Color
  • You Can't Stop The Music!
  • Animal Instinct
  • Through Time
  • Unknown Destination
  • Mixed Messages
  • Love At First Sight
  • Game On


Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.

Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest „Podróż”, została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata.

– Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia.

W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.

Światowe uznanie

Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również:

Nagroda Główna:

  • 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition
  • 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
  • 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1
  • 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN
  • 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
  • 1 kaseton świetlny LED Exaprint
  • 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
  • Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2


Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma:

  • 1 tablet Wacom Intuos Pro M
  • 1 reflektor Westcott
  • 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
  • 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
  • 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
  • 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
  • 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące)
  • Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2


Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com

Źródło: Fotolia

Dodatkowe informacje:

TEN to edukacyjna kampania prowadzona przez międzynarodowy stock zdjęciowy Fotolia, która przez dziesięć kolejnych miesięcy prezentuje prace dziesięciu cyfrowych artystów z całego świata. Drugi rok z rzędu, w ramach kampanii TEN, bank zdjęć Fotolia podzielił się pracami artystów cyfrowych i grafików ze społecznością na całym świecie. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką, mogli poznać technikę pracy i dowiedzieć się jak każdy z projektów został stworzony. Prace drugiego sezonu TEN by Fotolia zostały pobrane ponad 350 tys. razy na całym świecie, co daje dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do sezonu pierwszego!

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764