logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fundacja Świętego Mikołaja z kampanią „Niezapominajka”

  PR 10.06.2022, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Tuż przed Dniem Dziecka Fundacja Świętego Mikołaja wysłała tysiące nasion niezapominajek do swoich darczyńców. Tym nietypowym akcentem rozpoczęła się kolejna edycja kampanii "Niezapominajka", która ma przypominać, że wiele dzieci potrzebuje regularnego, stałego wsparcia, by móc się rozwijać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fundacja-swietego-mikolaja-z-kampania-_niezapominajka_,396206,artykul.html

Dzięki darczyńcom fundacja może skutecznie pomagać dzieciom w potrzebie w Polsce i kontynuować działania pomocowe na terenie Ukrainy, jak i  dla przybyłych do naszego kraju w poszukiwaniu bezpiecznego schronienia. Dzieci, które są pod opieką Fundacji Świętego Mikołaja, potrzebują stałego wsparcia. Aby móc im pomagać, potrzebni są ludzi o dobrych sercach. Wystarczy ustawić w banku stały comiesięczny przelew - Niezapominajkę w dowolnej kwocie, by nieprzerwanie nieść pomoc dzieciom razem z nami. - te słowa odbiorcy listów mogli przeczytać na odwrocie etykietki z nasionkami, które zainaugurowały tegoroczną kampanię społeczną „Niezapominajka”.

- Często mamy tendencję do niedoceniania swoich działań, a czasami naprawdę wystarczy drobny gest, by zmienić czyjeś życie na lepsze. Tuż przed Dniem Dziecka chcemy przypomnieć o tym, że liczba dzieci, które potrzebują pomocy, nie maleje. Prosimy naszych darczyńców i sympatyków, by nie zapominali o dzieciach w potrzebie i ustawili w swoim banku stałe zlecenie, czyli naszą "Niezapominajkę", nawet na niewielką kwotę, przykładowe 10-20 złotych miesięcznie. Dzięki takim stałym wpłatom dziecko w trudnej sytuacji może otrzymywać się nas regularnie niezbędną pomoc. - mówi Izabela Stawicka z Fundacji Świętego Mikołaja

Fundacja przygotowała w ramach kampanii także dedykowaną stronę internetową mikolaj.org.pl/niezapominajka na której można uzyskać wszystkie informacje, a także przekazać jednorazową cegiełkę-Niezapominajkę z okazji Dnia Dziecka.

Fundacja Świętego Mikołaja pomaga przez cały rok, a nie tylko od święta, czy w grudniu, jak niektórym się wydaje. Każdego dnia niesiemy pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce, w Syrii i na terenie Ukrainy. Możemy to robić tylko dzięki stałemu wsparciu osób, które przekazują często niewielkie kwoty na nasze działania. Dziękujemy z całego serca za każdy taki gest dobra i solidarności z dziećmi. - dodaje Izabela Stawicka.

Kampania pod hasłem "Nie zapominaj o dzieciach w potrzebie" prowadzona jest także w mediach społecznościowych Fundacji Świętego Mikołaja i potrwa do końca czerwca 2022 roku.

Źródło: Fundacja Świętego Mikołaja

www.mikolaj.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764