WIADOMOŚCI

Gala Effie Awards 2017 z Deli Catering

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka
Gala Effie Awards 2017 z Deli Catering

Effie Awards to niewątpliwie jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla polskiej branży reklamowej. W Polsce statuetki wręczane są od 2000 roku. Od tego czasu do konkursu włącznie zgłosiło się 2232 kampanii (wliczając 2017 rok). Co ważne, nagrody Effie rozdawane są nie tylko w Polsce - konkurs odbywa się bowiem w 40 państwach na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-effie-awards-2017-z-deli-catering,34460,artykul.html

O oprawę kulinarną wydarzenia, na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR, zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – marka Deli Catering, która specjalnie na tę okoliczność zapewniła nie tylko pełną obsługę cateringową, lecz także i obługę barową wraz z listą dedykowanych koktajli. Stąd podczas Gali nie zabrakło takich pozycji koktajlowych, jak Refresh Effie (na który składała się wódka, tonic, syrop z bzu oraz świeży ogórek), Palm Effie (w którym królowała wódka, sprite, syrop z marakuji, świeża limonka) czy Autumn Effie (składający się z wódki, soku ananasowego, żurawiny oraz świeżej cytryny).

Uroczysta ceremonia wręczenia nagród Effie Awards 2017 odbyła się 23 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Wydarzenie poprowadził Piotr Kraśko.

Źródło: Deli Catering

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone