logo
WIADOMOŚCI

Gala Effie Awards 2017 z Deli Catering

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 147 razy
ilustracjastrzałka

Effie Awards to niewątpliwie jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla polskiej branży reklamowej. W Polsce statuetki wręczane są od 2000 roku. Od tego czasu do konkursu włącznie zgłosiło się 2232 kampanii (wliczając 2017 rok). Co ważne, nagrody Effie rozdawane są nie tylko w Polsce - konkurs odbywa się bowiem w 40 państwach na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-effie-awards-2017-z-deli-catering,34460,artykul.html

O oprawę kulinarną wydarzenia, na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR, zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – marka Deli Catering, która specjalnie na tę okoliczność zapewniła nie tylko pełną obsługę cateringową, lecz także i obługę barową wraz z listą dedykowanych koktajli. Stąd podczas Gali nie zabrakło takich pozycji koktajlowych, jak Refresh Effie (na który składała się wódka, tonic, syrop z bzu oraz świeży ogórek), Palm Effie (w którym królowała wódka, sprite, syrop z marakuji, świeża limonka) czy Autumn Effie (składający się z wódki, soku ananasowego, żurawiny oraz świeżej cytryny).

Uroczysta ceremonia wręczenia nagród Effie Awards 2017 odbyła się 23 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Wydarzenie poprowadził Piotr Kraśko.

Źródło: Deli Catering

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 98 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone