Effie Awards to niewątpliwie jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla polskiej branży reklamowej. W Polsce statuetki wręczane są od 2000 roku. Od tego czasu do konkursu włącznie zgłosiło się 2232 kampanii (wliczając 2017 rok). Co ważne, nagrody Effie rozdawane są nie tylko w Polsce - konkurs odbywa się bowiem w 40 państwach na świecie.
O oprawę kulinarną wydarzenia, na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR, zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – marka Deli Catering, która specjalnie na tę okoliczność zapewniła nie tylko pełną obsługę cateringową, lecz także i obługę barową wraz z listą dedykowanych koktajli. Stąd podczas Gali nie zabrakło takich pozycji koktajlowych, jak Refresh Effie (na który składała się wódka, tonic, syrop z bzu oraz świeży ogórek), Palm Effie (w którym królowała wódka, sprite, syrop z marakuji, świeża limonka) czy Autumn Effie (składający się z wódki, soku ananasowego, żurawiny oraz świeżej cytryny).
Uroczysta ceremonia wręczenia nagród Effie Awards 2017 odbyła się 23 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Wydarzenie poprowadził Piotr Kraśko.
Źródło: Deli Catering