logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards

  PR 05.10.2018, przeczytano 930 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards. Jury konkursu doceniło koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając katowickiemu Centrum statuetkę Silver Solal Award w kategorii „Sales Activation”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-katowicka-z-prestizowa-nagroda-icsc-solal-marketing-awards,379633,artykul.html

W nagrodzonej kampanii prosprzedażowej Galeria Katowicka podkreśliła poczucie silnej przynależności mieszkańców Śląska do tradycji, znajdując równowagę pomiędzy oczekiwaniami mieszkańców, a komercyjnym wydarzeniem, organizowanym w każdym centrum handlowym. Tak powstała akcja z hasłem i anturażem odnoszącym się do śląskiej tradycji górniczej: „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”. I właśnie tę innowację, zrealizowanie akcji w kontrze do typowych propozycji rynkowych, połączenie globalnego święta z elementami śląskich tradycji i nadanie im nowoczesnego wymiaru doceniła kapituła konkursu. Dzięki kampanii osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców oraz rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej.

ilustracjastrzałka

- To, że organizując „zwykłe” wydarzenia inaczej nie boimy się eksperymentować, pokazaliśmy już niejednokrotnie. Wiedzieliśmy, że Ślązacy pokochali Black Friday w lokalnym wydaniu Galerii Katowickiej, czego efektem były imponujące wzrosty sprzedaży i footfallu. Teraz, po otrzymaniu prestiżowej nagrody Silver Solal Award mamy potwierdzenie, że  również światowe autorytety w dziedzinie marketingu centrów handlowych doceniły naszą   innowacyjną kampanię, oswajającą zachodnie zwyczaje i podkreślającą naszą przynależność lokalną – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. I dodaje: - Na pewno będzie to dla całego naszego zespołu dodatkowa motywacja do tworzenia kolejnych unikatowych projektów, dzięki którym budujemy pozytywne relacje naszego Centrum z lokalną społecznością, realizując jednocześnie wyznaczone cele sprzedażowe i biznesowe.

ilustracjastrzałka

Do konkursu Solal Marketing Awards, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), zgłoszono w tym roku 216 aplikacji z 22 różnych krajów, a na finałowej liście znalazło się 18 zgłoszeń. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. Zwycięzców ogłoszono podczas gali ICSC Solal Marketing Awards w Amsterdamie, 27 września. W kategorii „Sales Activation” nagrodzono trzy centra handlowe: belgijskie Wijnegem Shopping Center (Złoty Solal), Galerię Katowicką (Srebrny Solal) oraz Marmara Forum (Srebrny Solal) z Turcji.

Źródło: Galeria Katowicka

www.galeriakatowicka.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764