logo
WIADOMOŚCI

Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards

  PR 05.10.2018, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards. Jury konkursu doceniło koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając katowickiemu Centrum statuetkę Silver Solal Award w kategorii „Sales Activation”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-katowicka-z-prestizowa-nagroda-icsc-solal-marketing-awards,379633,artykul.html

W nagrodzonej kampanii prosprzedażowej Galeria Katowicka podkreśliła poczucie silnej przynależności mieszkańców Śląska do tradycji, znajdując równowagę pomiędzy oczekiwaniami mieszkańców, a komercyjnym wydarzeniem, organizowanym w każdym centrum handlowym. Tak powstała akcja z hasłem i anturażem odnoszącym się do śląskiej tradycji górniczej: „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”. I właśnie tę innowację, zrealizowanie akcji w kontrze do typowych propozycji rynkowych, połączenie globalnego święta z elementami śląskich tradycji i nadanie im nowoczesnego wymiaru doceniła kapituła konkursu. Dzięki kampanii osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców oraz rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej.

ilustracjastrzałka

- To, że organizując „zwykłe” wydarzenia inaczej nie boimy się eksperymentować, pokazaliśmy już niejednokrotnie. Wiedzieliśmy, że Ślązacy pokochali Black Friday w lokalnym wydaniu Galerii Katowickiej, czego efektem były imponujące wzrosty sprzedaży i footfallu. Teraz, po otrzymaniu prestiżowej nagrody Silver Solal Award mamy potwierdzenie, że  również światowe autorytety w dziedzinie marketingu centrów handlowych doceniły naszą   innowacyjną kampanię, oswajającą zachodnie zwyczaje i podkreślającą naszą przynależność lokalną – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. I dodaje: - Na pewno będzie to dla całego naszego zespołu dodatkowa motywacja do tworzenia kolejnych unikatowych projektów, dzięki którym budujemy pozytywne relacje naszego Centrum z lokalną społecznością, realizując jednocześnie wyznaczone cele sprzedażowe i biznesowe.

ilustracjastrzałka

Do konkursu Solal Marketing Awards, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), zgłoszono w tym roku 216 aplikacji z 22 różnych krajów, a na finałowej liście znalazło się 18 zgłoszeń. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. Zwycięzców ogłoszono podczas gali ICSC Solal Marketing Awards w Amsterdamie, 27 września. W kategorii „Sales Activation” nagrodzono trzy centra handlowe: belgijskie Wijnegem Shopping Center (Złoty Solal), Galerię Katowicką (Srebrny Solal) oraz Marmara Forum (Srebrny Solal) z Turcji.

Źródło: Galeria Katowicka

www.galeriakatowicka.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks
Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na...
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018
24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat, jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.  Wspólnie z Greenpeace postawiliśmy przed uczestnikami...
Porta Drzwi, marka należąca do największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej – Porta KMI Poland, otrzymała międzynarodowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym markom w Polsce. Tym wyróżnieniem Porta Drzwi została uhonorowana już kolejny rok z rzędu.
Złote Spinacze za employer branding dla Mjcc i Mcdonald’s
MJCC i McDonald’s triumfowały w dwóch kategoriach: Employer Branding i Research&Insights. Zwycięska strategia powstała w pierwszej połowie 2017 roku w oparciu o kompleksowe badania pracowników i kandydatów McDonald’s. Jej podstawą są działania z obszaru marketingu treści, a głównym celem – przełamanie stereotypów nt. pracy w McDonald’s i poprawa efektywności działań...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone