logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galeria Katowicka z prestiżową nagrodą ICSC Solal Marketing Awards

  PR 05.10.2018, przeczytano 362 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, została nagrodzona w tegorocznej edycji jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych - ICSC Solal Marketing Awards. Jury konkursu doceniło koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając katowickiemu Centrum statuetkę Silver Solal Award w kategorii „Sales Activation”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galeria-katowicka-z-prestizowa-nagroda-icsc-solal-marketing-awards,379633,artykul.html

W nagrodzonej kampanii prosprzedażowej Galeria Katowicka podkreśliła poczucie silnej przynależności mieszkańców Śląska do tradycji, znajdując równowagę pomiędzy oczekiwaniami mieszkańców, a komercyjnym wydarzeniem, organizowanym w każdym centrum handlowym. Tak powstała akcja z hasłem i anturażem odnoszącym się do śląskiej tradycji górniczej: „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”. I właśnie tę innowację, zrealizowanie akcji w kontrze do typowych propozycji rynkowych, połączenie globalnego święta z elementami śląskich tradycji i nadanie im nowoczesnego wymiaru doceniła kapituła konkursu. Dzięki kampanii osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców oraz rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej.

ilustracjastrzałka

- To, że organizując „zwykłe” wydarzenia inaczej nie boimy się eksperymentować, pokazaliśmy już niejednokrotnie. Wiedzieliśmy, że Ślązacy pokochali Black Friday w lokalnym wydaniu Galerii Katowickiej, czego efektem były imponujące wzrosty sprzedaży i footfallu. Teraz, po otrzymaniu prestiżowej nagrody Silver Solal Award mamy potwierdzenie, że  również światowe autorytety w dziedzinie marketingu centrów handlowych doceniły naszą   innowacyjną kampanię, oswajającą zachodnie zwyczaje i podkreślającą naszą przynależność lokalną – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. I dodaje: - Na pewno będzie to dla całego naszego zespołu dodatkowa motywacja do tworzenia kolejnych unikatowych projektów, dzięki którym budujemy pozytywne relacje naszego Centrum z lokalną społecznością, realizując jednocześnie wyznaczone cele sprzedażowe i biznesowe.

ilustracjastrzałka

Do konkursu Solal Marketing Awards, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), zgłoszono w tym roku 216 aplikacji z 22 różnych krajów, a na finałowej liście znalazło się 18 zgłoszeń. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. Zwycięzców ogłoszono podczas gali ICSC Solal Marketing Awards w Amsterdamie, 27 września. W kategorii „Sales Activation” nagrodzono trzy centra handlowe: belgijskie Wijnegem Shopping Center (Złoty Solal), Galerię Katowicką (Srebrny Solal) oraz Marmara Forum (Srebrny Solal) z Turcji.

Źródło: Galeria Katowicka

www.galeriakatowicka.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio ponownie z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design i po raz drugi otrzymało tę prestiżową nagrodę. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku.
Konkurs na mural w Piasecznie
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno zaprasza do udziału konkursie na projekt muralu. Do wygrania jest 10 tys. zł.
Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
14. konkurs Śląska Rzecz: Zgłoszenia do 9 września
Organizatorzy konkursu wierzą, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne, dostępne, dobrze przemyślane i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia. Wszystkich tych, którzy podzielają to zdanie zapraszają do udziału w 14. edycji konkursu Śląska Rzecz. W tym roku dodano nową...
Konkurs na projekt Pamiątka z Zakopanego
Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764