logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza z nową ceną

  PR 31.12.2021, przeczytano 1330 razy

Od stycznia 2022 r. cena wydań „Gazety Wyborczej” od wtorku do piątku będzie wyższa o 1 zł. We wtorki, środy i czwartki cena dziennika wyniesie 4,99 zł, a w piątki – 6,99 zł. Pomimo tej zmiany, na którą wpłynęły przede wszystkim rosnące koszty wydawnicze, „Wyborcza” pozostanie najprzystępniejszym cenowo opiniotwórczym dziennikiem na rynku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-z-nowa-cena,394281,artykul.html

Po zmianie ceny – od stycznia 2022 r. od wtorku do czwartku „Gazetę Wyborczą” będzie można kupić za 4,99 zł, a w piątki za 6,99 zł. Nie zmienią się ceny poniedziałkowych i sobotnich wydań, które wynoszą odpowiednio 5,99 zł i 7,99 zł. Po raz pierwszy z nową ceną dziennik ukaże się 4 stycznia 2022 r. 

„Gazeta Wyborcza”, podobnie jak inne redakcje prasowe, mierzy się z rosnącymi kosztami wydawniczymi. Wpływ na to ma przede wszystkim brak papieru odczuwany w całej Europie, co wpłynęło na gwałtowny wzrost jego cen. W pandemii skokowo wzrósł wolumen produkcji opakowań - to ona pochłania dziś masę surowca do produkcji papieru. Rosną także koszty innych usług, w tym ceny energii oraz paliw i transportu. Z uwagi na coraz wyższe koszty produkcji każdego egzemplarza gazety, zdecydowaliśmy się więc na zmianę ceny czterech z sześciu wydań „Wyborczej” – wyjaśnia Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej”. – Pomimo tego od stycznia 2022 r. „Wyborcza” w kioskach nadal będzie najtańszym spośród dostępnych na rynku dzienników opiniotwórczych, w każdy dzień tygodnia oferując swoim czytelnikom i czytelniczkom wyjątkowy zestaw treści przygotowanych przez najlepszy zespół dziennikarski w Polsce. 

Odbiorcom papierowego wydania „Gazeta Wyborcza” proponuje skorzystanie z unikatowej na rynku formy subskrypcji - prenumeraty teczkowej. To niezmiennie najtańsza i odporna na punktowe zmiany cen forma zakupu „Wyborczej” - prenumeratę dziennika na luty 2022 r. można zamówić za 129,90 zł. Korzystający z tej oferty otrzymują też co miesiąc w prezencie książki - aktualnie jest to seria „Reporterzy Wyborczej polecają”. Dodatkowo, każdy subskrybent prenumeraty teczkowej ma dostęp do Klubu Wyborczej. Jego członkowie mogą m.in. uczestniczyć w spotkaniach online z redakcją i jej gośćmi, a także korzystać z cyfrowego archiwum tekstów „Wyborczej".

Gazeta Wyborcza" jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego treści dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza" jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec września 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania dziennika liczyła 262,6 tys.

Źródło: Agora SA

wyborcza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764