logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”

  PR 20.01.2020, przeczytano 281 razy
ilustracja

„Studio Biznes” to wyjątkowy program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-promuje-program-biznesowo-motoryzacyjny-_studio-biznes_,385381,artykul.html

Kreacje promujące „Studio Biznes” na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się na ulicach Warszawy i Poznania. Spoty reklamujące program będzie można usłyszeć w Radiu TOK FM, a także zobaczyć w kinach sieci Helios oraz na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania „Studia Biznes” potrwa dwa miesiące.

– Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej i motoryzacyjnej w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowych – mówi Magdalena Biednik dyrektor biznesu Moto.pl

Od czerwca 2019 r. „Studio Biznes” można oglądać na żywo w każdą środę o godz. 12:00 na stronie głównej Gazeta.pl i na Facebooku. Program, nadawany jednocześnie z dwóch studiów mieszczących się w siedzibie Agory, trwa ok. 40 minut i ma cztery części. Obejmuje: rozmowę z gościem, felieton o technologiach i aplikacjach, dyskusję dotyczącą tematu tygodnia i część motoryzacyjną, w której najgorętsze premiery samochodów prezentuje Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

– „Studio Biznes” to jedyny program w polskim internecie, który łączy tematy biznesowe z tym, co naprawdę interesuje internautów. Mówimy ludzkim językiem o sprawach, które dotyczą każdego: o podwyżkach cen, wakacjach, finansach osobistych, zmianie samochodu czy ekologii. To biznes z ludzką twarzą, o którym w wyjątkowy sposób potrafią mówić Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew – przekonuje Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl, w którym powstaje program.

Według badania Gemius/PBI w grudniu 2019 r. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,63 mln użytkowników (RU), a wszystkie serwisy Gazeta.pl – 16,32 mln użytkowników. Serwis Next.Gazeta.pl miał w tym okresie 3,4 mln użytkowników, a Moto.pl – 2 mln.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio
Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.
Gemius wspólnie z PBI zrealizują jednoźródłowe badanie internetu, telewizji i radia
Gemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku wdrożą jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie obejmie pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.
Premiera pierwszego polskiego sezonu
Przygoda w „Hotelu Paradise” zaczyna się już dzisiaj. Premierowy odcinek pierwszej polskiej edycji programu na antenie Siódemki i TVN o godzinie 20:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764