logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl promuje program biznesowo-motoryzacyjny „Studio Biznes”

  PR 20.01.2020, przeczytano 875 razy
ilustracja

„Studio Biznes” to wyjątkowy program biznesowo-motoryzacyjny, którego prowadzącym jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od stycznia br. trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl-promuje-program-biznesowo-motoryzacyjny-_studio-biznes_,385381,artykul.html

Kreacje promujące „Studio Biznes” na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się na ulicach Warszawy i Poznania. Spoty reklamujące program będzie można usłyszeć w Radiu TOK FM, a także zobaczyć w kinach sieci Helios oraz na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl. Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania „Studia Biznes” potrwa dwa miesiące.

– Po pół roku istnienia programu możemy z całą pewnością stwierdzić, że połączenie tematyki biznesowej i motoryzacyjnej w jednym formacie było strzałem w dziesiątkę. Potwierdzają to nie tylko dane dotyczące oglądalności, ale także zainteresowanie klientów reklamowych – mówi Magdalena Biednik dyrektor biznesu Moto.pl

Od czerwca 2019 r. „Studio Biznes” można oglądać na żywo w każdą środę o godz. 12:00 na stronie głównej Gazeta.pl i na Facebooku. Program, nadawany jednocześnie z dwóch studiów mieszczących się w siedzibie Agory, trwa ok. 40 minut i ma cztery części. Obejmuje: rozmowę z gościem, felieton o technologiach i aplikacjach, dyskusję dotyczącą tematu tygodnia i część motoryzacyjną, w której najgorętsze premiery samochodów prezentuje Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

– „Studio Biznes” to jedyny program w polskim internecie, który łączy tematy biznesowe z tym, co naprawdę interesuje internautów. Mówimy ludzkim językiem o sprawach, które dotyczą każdego: o podwyżkach cen, wakacjach, finansach osobistych, zmianie samochodu czy ekologii. To biznes z ludzką twarzą, o którym w wyjątkowy sposób potrafią mówić Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew – przekonuje Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl, w którym powstaje program.

Według badania Gemius/PBI w grudniu 2019 r. stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,63 mln użytkowników (RU), a wszystkie serwisy Gazeta.pl – 16,32 mln użytkowników. Serwis Next.Gazeta.pl miał w tym okresie 3,4 mln użytkowników, a Moto.pl – 2 mln.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764