logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gedeon Richter Polska przedłuża kontrakty z First Aid Communication

  PR 25.03.2022, przeczytano 579 razy

First Aid Communication po raz kolejny zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej i organizacją ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-społecznej „W kobiecym interesie”. Agencja będzie także realizować działania na rzecz portalu zdrowa-ona.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gedeon-richter-polska-przedluza-kontrakty-z-first-aid-communication,395235,artykul.html

Od edycji pilotażowej realizacja kampanii społeczno-edukacyjnej „W kobiecym interesie” pozostaje w rękach First Aid Communication. Celem kampanii jest nieustanne zachęcanie Polek do regularnych badań kontrolnych w zakresie profilaktyki ginekologicznej. Co roku w ramach kampanii podejmowane są tematy barier oraz ograniczeń logistycznych, fizycznych i emocjonalnych w dostępie do świadczeń ginekologicznych oraz edukacja o znaczeniu kompleksowej profilaktyki. Główną osią kampanii co roku jest akcja bezpłatnych, profilaktycznych badań ginekologicznych w mniejszych miastach Polski, którą koordynuje agencja. First Aid Communication odpowiada również za przygotowanie kreacji, koordynację działań z partnerami oraz media relations. Współpraca potrwa do lipca 2022.

W przypadku projektu „Zdrowa Ona”, internetowego HUBu rzetelnej i przystępnej wiedzy medycznej oraz porad dotyczących dbania o kobiece zdrowie, First Aid Communication będzie odpowiadać za koordynację działań związanych z rozwojem portalu. Współpraca potrwa do lutego 2023 roku.

- Bardzo cieszymy się z ponownej możliwości współpracy z Klientem przy niezwykle istotnych projektach budujących wśród kobiet dobre nawyki związane z ich zdrowiem. W takie projekty angażujemy się z przyjemnością, a satysfakcja z nich płynąca dla całego zaangażowanego zespołu jest tym większa, gdy odkrywamy, że nasze działania niejednokrotnie przekładają się na ratowanie zdrowia, a nawet życia Polek. Tym bardziej cieszy fakt, że Klient okazał nam dowód zaufania oraz partnerstwa w biznesie powierzając realizację projektów bez przetargu – podkreśla Anna Jechna-Grabska, CEO First Aid Communication.

Oba projekty realizowane są przez seniorski zespół z First Aid Communication. Za kampanię „W kobiecym interesie” odpowiadają Katarzyna Krysiak, Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska oraz Barbara Nowacka. Projekt „Zdrowa Ona” pozostaje pod opieką Agnieszki Mroczek oraz Dagmary Kumor.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764