Kreacja „Kolory mody” autorstwa Optima Marketing Group podkreśla modowy charakter centrum.
Nowa linia kreatywna wpisuje się w pozycjonowanie Gemini Park Tarnów jako miejsca modnych zakupów. Kreację oparto na motywie total look – jednym z najgorętszych trendów w świecie fashion, wykorzystanym przez marki modowe w kolekcjach sezonu 2022 i pożądanym przez grupę docelową. Kompozycje w jednym kolorze tworzą spójne i wyróżniające się w przestrzeni miejskiej odsłony.
– Monochromatyczne, jednolite stylizacje w połączeniu z efektami dedykowanej sesji zdjęciowej oraz kreatywnym copywritingiem tworzą wyraziste „totalne” połączenie. Stawiamy na mocny kolor, który przyciąga wzrok, inspiruje do działania i daje nieskończone możliwości komunikacyjne – dodaje Renata Banaś, Creative Director z Optima Marketing Group.
W ramach kampanii przygotowano 12 barwnych odsłon wpisujących się w kalendarz handlowy centrum i zachęcających do zabaw z kolorem i eksperymentowania ze swoim wizerunkiem. Za nową platformę komunikacyjną odpowiada agencja Optima Marketing Group z Krakowa, od lat współpracująca z tarnowskim centrum.
Sesja:
- Art/Creative Director / Renata Banaś
- Foto / Łukasz Radzięta
- Stylizacja / Wero Wysoczyńska
- Asysta / Wiktoria Tokarz
- Make Up & Hair / Sylwia Chlebek
- Model / Marta Kowalczyk
Źródło: Optima Marketing Group