logo
WIADOMOŚCI

Golden Arrow: Wyróżnienia i nagrody 2018

   02.07.2018, przeczytano 903 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Marcin Cedzyński

Podczas gali 21 czerwca w Małej Warszawie zaprezentowano zwycięzców konkursu Golden Arrow. W tym roku przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za projekt IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow%3A-wyroznienia-i-nagrody-2018,37098,artykul.html

Jury przewodniczyła Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media i Marketing Polska". Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

Nagrody i wyróżeniania 2018

Grand prix

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: IKEA
  • Tytuł pracy: IKEA Family
  • Nagroda: Grand Prix

Wysyłka bezpośrednia BtoC:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: Mars Polska
  • Tytuł pracy: Pedigree Dentastix Sampling 2017
  • Nagroda: Wyróżnienie

Wysyłka bezpośrednia BtoB:

  • Agencja: H2H.tech
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Dream Wash
  • Nagroda: Golden Arrow

Program lojalnościowy BtoC:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: Hermes Energy Group SA
  • Tytuł pracy: Polecaj HEG
  • Nagroda: Wyróżnienie

Program lojalnościowy BtoB:

  • Agencja: H2H.tech
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Tour de Amica Design
  • Nagroda: Golden Arrow

Promocja sprzedaży BtoC:

  • Agencja: Just, 2012, VML
  • Klient: Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja
  • Tytuł pracy: Ustaw sobie Ż
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Wavemaker
  • Klient: Jeronimo Martins
  • Tytuł pracy: Biedronka – Gang Świeżaków 2
  • Nagroda: Golden Arrow

Experiential marketing - event marketing:

  • Agencja: Agencja Warszawa
  • Klient: IKEA Retail
  • Tytuł pracy: IKEA Po Sąsiedzku
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Mindshare Polska
  • Klient: Unilever
  • Tytuł pracy: Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje
  • Nagroda: Golden Arrow

Experiential marketing - field marketing:

  • Agencja: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
  • Klient: Adidas Poland
  • Tytuł pracy: Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
  • Nagroda: Wyróżnienie

Experiential marketing – pozostałe formy:

  • Agencja: Mosqi.to
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Mural w SIECI :)
  • Nagroda: Wyróżnienie

Shopper marketing:

  • Agencja: Just
  • Klient: EXIDE Technologies SA
  • Tytuł pracy: Centra Mocy
  • Nagroda: Wyróżnienie

Digital marketing - kampania internetowa:

  • Agencja: Mosqi.to
  • Klient: EC1
  • Tytuł pracy: Leonardo Resurrection
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Gong
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Kompleksowa komunikacja BLIKA
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing - serwis internetowy:

  • Agencja: OX Media
  • Klient: Nutricia Polska
  • Tytuł pracy: Serwis społecznościowy PKU Nutricia
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Efigence
  • Klient: BGŻOptima
  • Tytuł pracy: Relaunch strony internetowej BGŻOptima
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – social media:

  • Agencja: Isobar Poland Group, Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
  • Klient: Adidas Poland
  • Tytuł pracy: All You Need
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – marketing mobilny:

  • Agencja: The Dust
  • Klient: Grupa Maspex Wadowice
  • Tytuł pracy: Tymbark Prank!
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Initiative, Reprise, InMobi
  • Klient: Orange Polska
  • Tytuł pracy: Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika!
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – innowacja internetowa:

  • Agencja: Publicis Media
  • Klient: Credit Agricole
  • Tytuł pracy: Telebot
  • Nagroda: Wyróżnienie

Digital marketing – e-mail marketing:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: IKEA
  • Tytuł pracy: IKEA Family
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – wideo:

  • Agencja: GPD Agency, Performance Media
  • Klient: Lidl Polska
  • Tytuł pracy: Kuchnia Lidla na YouTube
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Mindshare Polska, DDB & Tribal
  • Klient: Unilever
  • Tytuł pracy: Axe. What's your magic?
  • Nagroda: Golden Arrow

Direct Response Advertising:

  • Agencja: Mosqi.to
  • Klient: EC1
  • Tytuł pracy: Leonardo Resurrection
  • Nagroda: Golden Arrow

Kampania zintegrowana BtoC:

  • Agencja: Atomclick
  • Klient: Sanofi-Aventis
  • Tytuł pracy: Szczęśliwa Wątroba
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Young & Rubicam Poland
  • Klient: Aviva
  • Tytuł pracy: Wiem, czym oddycham
  • Nagroda: Wyróżnienie

CSR:

  • Agencja: Agencja Warszawa
  • Klient: IKEA Lublin/SKENDE Shopping
  • Tytuł pracy: Światłoczuli
  • Nagroda: Golden Arrow

Non profit:

  • Agencja: Kreatik
  • Klient: Fundacja Dom Autysty
  • Tytuł pracy: #jesteśwplątany
  • Nagroda: Wyróżnienie

Design:

  • Agencja: RiverWood Marketing
  • Klient: Trzy Korony. Browar Nowosądecki
  • Tytuł pracy: Identyfikacja wizualna dla Browaru Trzy Korony
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Wavemaker
  • Klient: Vogue
  • Tytuł pracy: Vogue.pl
  • Nagroda: Wyróżnienie

Open:

  • Agencja: Just
  • Klient: Credit Agricole Bank Polska SA
  • Tytuł pracy: Uważny Bank
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: ConTrust Communication
  • Klient: Mattel Poland
  • Tytuł pracy: Barbie Shero 2018, czyli jak jedna kobieta i jej lalka przełamują schemat myślenia o kobiecości
  • Nagroda: Wyróżnienie

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, VFP Communications

www.goldenarrow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
Konkurs Korony Reklamy 2019
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. Daj szansę swojej firmie na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
Kampania drukarni Chroma nominowana w European Excellence Awards 2018
Niestandardowa kampania promująca polską drukarnię Chroma znalazła się w finale międzynarodowego konkursu European Excellence Awards, który od ponad 20 lat nagradza najlepsze kampanie PR na kilku kontynentach. Za realizację kampanii odpowiadał zespół social media i PR oraz dział kreacji agencji On Board Think Kong. Autorami konceptu kreatywnego jest zespół BERGERCHOJNACKI.O...
PR Image Awards 2018: Wyniki konkursu
Mini Molars Cambodia zdobywa tegoroczną nagrodę PR Image Award za zdjęcie pt. „Dream Big”. Hamburska organizacja non-profit świadczy opiekę dentystyczną dla potrzebujących dzieci w Kambodży. Zgłoszone przez nią zdjęcie, które zostało wykonane w kontekście projektu pomocowego w nieformalnej osadzie Phnom Penh, pokonało około tysiąca innych prac. Spółka news aktuell...
Paris Photo 2018: Nagrody Huawei Next Image rozdane
Podczas wieczoru otwarcia Paris Photo, jednych z największych międzynarodowych targów fotografii na świecie, odbyła się gala wręczenia nagród laureatom globalnego konkursu Huawei Next Image. W przepięknej paryskiej hali wystawowej Grand Palais, Michał „Wes” Wesołek został uhonorowany nagrodą Grand Prix i otrzymał czek na kwotę 20 000 dolarów. Zdjęcie Polaka oraz inne,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone