logo
WIADOMOŚCI

Golden Arrow: Wyróżnienia i nagrody 2018

redakcja   02.07.2018, przeczytano 307 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Marcin Cedzyński

Podczas gali 21 czerwca w Małej Warszawie zaprezentowano zwycięzców konkursu Golden Arrow. W tym roku przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za projekt IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow:-wyroznienia-i-nagrody-2018,37098,artykul.html

Jury przewodniczyła Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media i Marketing Polska". Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

Nagrody i wyróżeniania 2018

Grand prix

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: IKEA
  • Tytuł pracy: IKEA Family
  • Nagroda: Grand Prix

Wysyłka bezpośrednia BtoC:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: Mars Polska
  • Tytuł pracy: Pedigree Dentastix Sampling 2017
  • Nagroda: Wyróżnienie

Wysyłka bezpośrednia BtoB:

  • Agencja: H2H.tech
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Dream Wash
  • Nagroda: Golden Arrow

Program lojalnościowy BtoC:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: Hermes Energy Group SA
  • Tytuł pracy: Polecaj HEG
  • Nagroda: Wyróżnienie

Program lojalnościowy BtoB:

  • Agencja: H2H.tech
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Tour de Amica Design
  • Nagroda: Golden Arrow

Promocja sprzedaży BtoC:

  • Agencja: Just, 2012, VML
  • Klient: Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja
  • Tytuł pracy: Ustaw sobie Ż
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Wavemaker
  • Klient: Jeronimo Martins
  • Tytuł pracy: Biedronka – Gang Świeżaków 2
  • Nagroda: Golden Arrow

Experiential marketing - event marketing:

  • Agencja: Agencja Warszawa
  • Klient: IKEA Retail
  • Tytuł pracy: IKEA Po Sąsiedzku
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Mindshare Polska
  • Klient: Unilever
  • Tytuł pracy: Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje
  • Nagroda: Golden Arrow

Experiential marketing - field marketing:

  • Agencja: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
  • Klient: Adidas Poland
  • Tytuł pracy: Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
  • Nagroda: Wyróżnienie

Experiential marketing – pozostałe formy:

  • Agencja: Mosqi.to
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Mural w SIECI :)
  • Nagroda: Wyróżnienie

Shopper marketing:

  • Agencja: Just
  • Klient: EXIDE Technologies SA
  • Tytuł pracy: Centra Mocy
  • Nagroda: Wyróżnienie

Digital marketing - kampania internetowa:

  • Agencja: Mosqi.to
  • Klient: EC1
  • Tytuł pracy: Leonardo Resurrection
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Gong
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Kompleksowa komunikacja BLIKA
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing - serwis internetowy:

  • Agencja: OX Media
  • Klient: Nutricia Polska
  • Tytuł pracy: Serwis społecznościowy PKU Nutricia
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Efigence
  • Klient: BGŻOptima
  • Tytuł pracy: Relaunch strony internetowej BGŻOptima
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – social media:

  • Agencja: Isobar Poland Group, Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
  • Klient: Adidas Poland
  • Tytuł pracy: All You Need
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – marketing mobilny:

  • Agencja: The Dust
  • Klient: Grupa Maspex Wadowice
  • Tytuł pracy: Tymbark Prank!
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Initiative, Reprise, InMobi
  • Klient: Orange Polska
  • Tytuł pracy: Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika!
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – innowacja internetowa:

  • Agencja: Publicis Media
  • Klient: Credit Agricole
  • Tytuł pracy: Telebot
  • Nagroda: Wyróżnienie

Digital marketing – e-mail marketing:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: IKEA
  • Tytuł pracy: IKEA Family
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – wideo:

  • Agencja: GPD Agency, Performance Media
  • Klient: Lidl Polska
  • Tytuł pracy: Kuchnia Lidla na YouTube
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Mindshare Polska, DDB & Tribal
  • Klient: Unilever
  • Tytuł pracy: Axe. What's your magic?
  • Nagroda: Golden Arrow

Direct Response Advertising:

  • Agencja: Mosqi.to
  • Klient: EC1
  • Tytuł pracy: Leonardo Resurrection
  • Nagroda: Golden Arrow

Kampania zintegrowana BtoC:

  • Agencja: Atomclick
  • Klient: Sanofi-Aventis
  • Tytuł pracy: Szczęśliwa Wątroba
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Young & Rubicam Poland
  • Klient: Aviva
  • Tytuł pracy: Wiem, czym oddycham
  • Nagroda: Wyróżnienie

CSR:

  • Agencja: Agencja Warszawa
  • Klient: IKEA Lublin/SKENDE Shopping
  • Tytuł pracy: Światłoczuli
  • Nagroda: Golden Arrow

Non profit:

  • Agencja: Kreatik
  • Klient: Fundacja Dom Autysty
  • Tytuł pracy: #jesteśwplątany
  • Nagroda: Wyróżnienie

Design:

  • Agencja: RiverWood Marketing
  • Klient: Trzy Korony. Browar Nowosądecki
  • Tytuł pracy: Identyfikacja wizualna dla Browaru Trzy Korony
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: Wavemaker
  • Klient: Vogue
  • Tytuł pracy: Vogue.pl
  • Nagroda: Wyróżnienie

Open:

  • Agencja: Just
  • Klient: Credit Agricole Bank Polska SA
  • Tytuł pracy: Uważny Bank
  • Nagroda: Wyróżnienie
  • Agencja: ConTrust Communication
  • Klient: Mattel Poland
  • Tytuł pracy: Barbie Shero 2018, czyli jak jedna kobieta i jej lalka przełamują schemat myślenia o kobiecości
  • Nagroda: Wyróżnienie

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Marketingu, VFP Communications

www.goldenarrow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
Największa w historii edycja konkursu Braunprize
3087 zgłoszeń oznacza, że tegoroczna edycja konkursu BraunPrize będzie największą w jego 50-letniej historii.
 
wtorek 17.07.2018, 109 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone