Już 14 listopada w Katowicach rozpocznie się Golden Marketing Conference. W tym roku hasłem przewodnim wydarzenia jest „Nowy wymiar marketingu”, które nawiązuje do szybkości zmian zachodzących nie tylko w otaczającym nas świecie, ale także w samym marketingu. Specjaliści z branży marketingowej staną przed wymagającym zadaniem zaprezentowania tych zmian i zaoferują pomoc w dostosowaniu się do nich.
Golden Marketing Conference to dwa dni pełne wykładów pozwalających na kompleksowe ujęcie zagadnień branży marketingowej. Wiedzą opartą na doświadczeniach podzieli się z uczestnikami 18 specjalistów, w tym:
- Beata Tadla – Nowa TV
- Marek Gonsior – Agata SA
- Adrian Gamoń – Social Frame
- Adrian Martinez – HR Embassy
- Anna Urbańska – 3 Kolory Mózgu
- Cezary Kuik – Bot Like You
- Grzegorz Borowiecki - WUNDERTEAM
Prelegenci poruszą aktualne zagadnienia istotne dla każdego marketingowca, między innymi biznesowe możliwości AI, Messengera, Facebooka, Google AdWords czy Analytics, skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej i Personal Branding w skalowaniu biznesu. Dzięki temu uczestnicy nabędą konkretną wiedzę oraz narzędzia, która ułatwią im codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu.
Golden Marketing Conference to nie tylko potężna dawka wiedzy, ale także długa sesja networkingowa, która pozwoli na poznanie nowych osób, a co za tym idzie nawiązanie potencjalnych kontaktów biznesowych. Konferencja przeznaczona jest dla każdego, kto chce prowadzić skuteczną komunikację w Internecie, mediach klasycznych jak i wewnątrz organizacji. Uzyskana praktyczna wiedza podniesie kwalifikacje zawodowe, a nawiązane nowe znajomości mogą zapewnić nowe kontrakty.
Konferencja odbędzie się w dniach 14-15 listopada w luksusowym hotelu Vienna House Easy w Katowicach.
Źródło: Golden Marketing Conference