logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Marketing Conference: Nowy wymiar marketingu

  PR 31.10.2018, przeczytano 782 razy

Już 14 listopada w Katowicach rozpocznie się Golden Marketing Conference. W tym roku hasłem przewodnim wydarzenia jest „Nowy wymiar marketingu”, które nawiązuje do szybkości zmian zachodzących nie tylko w otaczającym nas świecie, ale także w samym marketingu. Specjaliści z branży marketingowej staną przed wymagającym zadaniem zaprezentowania tych zmian i zaoferują pomoc w dostosowaniu się do nich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-marketing-conference%3A-nowy-wymiar-marketingu,379980,artykul.html

Golden Marketing Conference to dwa dni pełne wykładów pozwalających na kompleksowe ujęcie zagadnień branży marketingowej. Wiedzą opartą na doświadczeniach podzieli się z uczestnikami 18 specjalistów, w tym:

  • Beata Tadla – Nowa TV
  • Marek Gonsior – Agata SA
  • Adrian Gamoń – Social Frame
  • Adrian Martinez – HR Embassy
  • Anna Urbańska – 3 Kolory Mózgu
  • Cezary Kuik – Bot Like You
  • Grzegorz Borowiecki - WUNDERTEAM

Prelegenci poruszą aktualne zagadnienia istotne dla każdego marketingowca, między innymi biznesowe możliwości AI, Messengera, Facebooka, Google AdWords czy Analytics, skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej i Personal Branding w skalowaniu biznesu. Dzięki temu uczestnicy nabędą konkretną wiedzę oraz narzędzia, która ułatwią im codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu.

Golden Marketing Conference to nie tylko potężna dawka wiedzy, ale także długa sesja networkingowa, która pozwoli na poznanie nowych osób, a co za tym idzie nawiązanie potencjalnych kontaktów biznesowych. Konferencja przeznaczona jest dla każdego, kto chce prowadzić skuteczną komunikację w Internecie, mediach klasycznych jak i wewnątrz organizacji. Uzyskana praktyczna wiedza podniesie kwalifikacje zawodowe, a nawiązane nowe znajomości mogą zapewnić nowe kontrakty.

Konferencja odbędzie się w dniach 14-15 listopada w luksusowym hotelu Vienna House Easy w Katowicach.

Źródło: Golden Marketing Conference

www.goldenmarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764