logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa 365net z kampanią dla Teekanne

  PR 13.11.2015, przeczytano 776 razy
ilustracjastrzałka

16 listopada startuje kampania reklamowa herbat TEEKANNE pod hasłem „TEEKANNE. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku.” W kolejnych odsłonach promowane będą herbaty czarne, herbatki owocowe oraz herbaty zielone.  Spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP), na kanałach tematycznych oraz VOD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-365net-z-kampania-dla-teekanne,26540,artykul.html

W tym sezonie widzowie obejrzą nowe spoty reklamowe, zrealizowane przez Filmhaus Wien Universa GmbH. Po raz kolejny marka w nieszablonowy sposób zachęca do konsumpcji znanych już herbat oraz tych, które debiutowały na rynku tej jesieni. Radość z chwili spędzanej przy filiżance ulubionej herbaty można wyrazić na wiele sposobów. Tym razem postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów i zaprosić wszystkich miłośników naszych produktów do herbacianego tańca „Teapot”.- mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Autorem scenariusza spotu reklamowego jest Dirnberger de Felice Grüber, muzykę skomponował Van McCoy oraz Warner Chappel.

Choć czarna herbata jest wciąż polskim napojem narodowym, Polacy coraz chętniej sięgają po herbaty zielone i herbatki owocowe. Właśnie dlatego wśród tegorocznych debiutów znalazły się propozycje dla koneserów intensywnego smaku zielonej herbaty i tych, którzy cenią sobie naturalną słodycz owocowych naparów. - tłumaczy Joanna Fijałkowska. Pragniemy zachęcić konsumentów do degustacji nieodkrytych dotąd produktów. Bogactwo ponad 80 smaków sprawia, że każdy znajdzie produkt, który podbije jego serce. Poprzez realizowaną kampanię budujemy świadomość marki TEEKANNE, podążającej za preferencjami współczesnych konsumentów w oparciu o ponad 130-letnią tradycję produkcji najwyższej jakości herbat. — dodaje.

Od 12 października nowości z portfolio marki prezentowane są również w mediach społecznościowych. Realizowane są także działania z zakresu public relations. Nowe produkty widoczne są również w polskiej blogosferze. Na sobotę, 14 listopada zaplanowano premierę spotu promującego herbaty czarne na koncie TEEKANNE Polska na Facebooku.

Kampania potrwa do 14 lutego 2016 roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus. Natomiast za kampanię digital oraz działania public relations i komunikację w social mediach odpowiada Grupa 365NET.

Źródło: Grupa 365NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764