16 listopada startuje kampania reklamowa herbat TEEKANNE pod hasłem „TEEKANNE. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku.” W kolejnych odsłonach promowane będą herbaty czarne, herbatki owocowe oraz herbaty zielone. Spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP), na kanałach tematycznych oraz VOD.
W tym sezonie widzowie obejrzą nowe spoty reklamowe, zrealizowane przez Filmhaus Wien Universa GmbH. Po raz kolejny marka w nieszablonowy sposób zachęca do konsumpcji znanych już herbat oraz tych, które debiutowały na rynku tej jesieni. Radość z chwili spędzanej przy filiżance ulubionej herbaty można wyrazić na wiele sposobów. Tym razem postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów i zaprosić wszystkich miłośników naszych produktów do herbacianego tańca „Teapot”.- mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Autorem scenariusza spotu reklamowego jest Dirnberger de Felice Grüber, muzykę skomponował Van McCoy oraz Warner Chappel.
Choć czarna herbata jest wciąż polskim napojem narodowym, Polacy coraz chętniej sięgają po herbaty zielone i herbatki owocowe. Właśnie dlatego wśród tegorocznych debiutów znalazły się propozycje dla koneserów intensywnego smaku zielonej herbaty i tych, którzy cenią sobie naturalną słodycz owocowych naparów. - tłumaczy Joanna Fijałkowska. Pragniemy zachęcić konsumentów do degustacji nieodkrytych dotąd produktów. Bogactwo ponad 80 smaków sprawia, że każdy znajdzie produkt, który podbije jego serce. Poprzez realizowaną kampanię budujemy świadomość marki TEEKANNE, podążającej za preferencjami współczesnych konsumentów w oparciu o ponad 130-letnią tradycję produkcji najwyższej jakości herbat. — dodaje.
Od 12 października nowości z portfolio marki prezentowane są również w mediach społecznościowych. Realizowane są także działania z zakresu public relations. Nowe produkty widoczne są również w polskiej blogosferze. Na sobotę, 14 listopada zaplanowano premierę spotu promującego herbaty czarne na koncie TEEKANNE Polska na Facebooku.
Kampania potrwa do 14 lutego 2016 roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus. Natomiast za kampanię digital oraz działania public relations i komunikację w social mediach odpowiada Grupa 365NET.
Źródło: Grupa 365NET