logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ClickAd z kampanią dla marki Asus

   18.05.2011, przeczytano 1424 razy

Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię reklamową promującą notebooki Asus serii N. Akcja swoim zasięgiem obejmuje Internet, outdoor i radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-clickad-z-kampania-dla-marki-asus,12556,artykul.html

Kampania skierowana jest przede wszystkim do miłośników multimediów w wieku 25-50 lat. W Internecie reklamy zamieszczane są w serwisach informacyjnych, biznesowych, muzycznych, lifestylowych, poświeconych multimediom i rozrywce oraz serwisach społecznościowych. Akcja reklamowa prowadzona jest m.in. na portalach: money.pl, bankier.pl, tvn24.pl, forbes.pl, newsweek.pl, NK.pl, YouTube.pl.

W sieci wykorzystane zostaną takie formaty reklamowe jak billboard, double billboard, skyscraper, rectangle, box, scroll double billboard oraz linki tekstowe. Grupa ClickAd przygotowała także polską wersję 15 sekundowego klipu video do emisji w serwisie YouTube.pl.

Kampania outdoorowa swoim zasięgiem obejmuje Warszawę i Trójmiasto. Wykorzystane zostaną billboardy typu frontlight i citylight. Dodatkowo w Radiu Zet emitowane będą 20 sekundowe spoty reklamowe. 

Za kreację, planowanie kampanii i zakup mediów odpowiedzialna jest Grupa ClickAd. Akcja potrwa do połowy czerwca.

Źródło: Grupa ClickAd

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764