logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Eskadra dla Porsche

  PR 04.10.2014, przeczytano 1051 razy

„Żywa Legenda” pod takim hasłem odbyła się tegoroczna Parada Porsche. Trzydniowy event zorganizowała Grupa Eskadra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-eskadra-dla-porsche,22810,artykul.html

Motywem przewodnim tegorocznej Parady były Żywe Legendy. Przez trzy dni celebrowano 40-lecie modelu 911 Turbo przy udziale największych gwiazd sportu, kuchni, estrady. Przejażdżki z Krzysztofem Hołowczycem na torze Jastrząb koło Radomia, klimatyczna kolacja w restauracji AleGloria w Warszawie, wystawa samochodów w Sopocie, kolacja serwowana przez Atelier Amaro, czy koncert Macieja Maleńczuka z zespołem Psychodancing w postindustrialnej scenerii Stoczni Gdańskiej stanowiły tylko część atrakcji, jakie czekały na uczestników.

Zlot miłośników marki Porsche odbył się w dniach 12-14 września. Grupa Eskadra stworzyła koncepcję i scenariusz parady, jak również zorganizowała całe wydarzenie.

Źródło: Grupa Eskadra

Galeria: Żywa Legenda: Parada Porsche

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764