WIADOMOŚCI

Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 11.01.2017, przeczytano 145 razy

W styczniu br. do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Przemysław Matyjaszczyk, obejmując stanowisko Strategy Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-on-board-think-kong-wzmacnia-kompetencje-w-obszarze-content-marketingu,31049,artykul.html

Przemysław Matyjaszczyk odpowiedzialny będzie za rozwój oferty Grupy oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów On Board Think Kong. Działania Matyjaszczyka skoncentrowane będą przede wszystkim na rozwoju oferty Grupy w obszarze Content Marketingu i SEO w ścisłej współpracy z zespołem SEO i Content Marketing Think Kong kierowanym przez Andrzeja Zasowskiego.

Matyjaszczyk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z branżą internetową związany jest od 9 lat.

Wcześniej związany był z Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowisku m.in. kierownika sprzedaży. Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo-sprzedażowej. Pełnił również stanowisko E-commerce Managera w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Przez 2,5 roku pracował w Agencji Whites m.in. na stanowisku Sales Directora. W ostatnim czasie pełnił funkcję Sales Directora w 4screens.net.

Źródło: Grupa On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 27.07.2017, 69 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone