„Smak łowi Makłowicz przez cztery pory roku” to pierwsza od kilku lat książka z autorskimi przepisami znanego krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza. Wydawnictwo jest dostępne od 2 listopada tylko w sklepach Tesco. To wyjątkowe wydawnictwo zostało przygotowane we współpracy z Gutenberg networks Warszawa.
Ilustrowana apetycznymi zdjęciami książka podzielona jest na kilka rozdziałów – zgodnie z porami roku. Oprócz samych przepisów znajdziemy tam również cenne porady: jak myć truskawki, jak wybierać ziemniaki czy jak nakryć stół świąteczny.
Agencja uczestniczyła w projekcie od samego początku, czyli rodzenia się jego koncepcji po gotowy do druku materiał. Odpowiedzialna była za opracowanie graficzno-typograficzne i redakcję. Również wszystkie zdjęcia powstały w studiu fotograficznym Gutenberg networks.
- To wyjątkowy dla nas projekt. Praca nad nim była dużym wyzwaniem, ale też wielką przyjemnością kulinarną. Każdy przepis był przez nas testowany. Zdjęcia w zasadzie stanowią dokumentację z planu. Organizacja całego przedsięwzięcia wymagała od nas zbudowania specjalnego zespołu. W efekcie mamy wyjątkową podróż kulinarną przez 4 pory roku, święta i inne ważne z perspektywy pasjonatów gotowania momenty w roku – mówi Agnieszka Małecka, szefowa client service Gutenberg networks Warszawa.
Agencja Gutenberg networks Warszawa na co dzień współpracuje z Tesco przy produkcji wydawnictw promocyjnych. Co miesiąc opracowuje ulotki z przepisami Roberta Makłowicza. Odpowiedzialna jest za produkcję dotychczasowych filmów z Robertem Makłowiczem do internetu z cyklu „Szkoła gotowania”.
Źródło: DDB Warszawa