logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gutenberg networks wydaje książkę Makłowicza dla Tesco

  PR 08.11.2012, przeczytano 2299 razy
ilustracjastrzałka

„Smak łowi Makłowicz przez cztery pory roku” to pierwsza od kilku lat książka z autorskimi przepisami znanego krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza. Wydawnictwo jest dostępne od 2 listopada tylko w sklepach Tesco. To wyjątkowe wydawnictwo zostało przygotowane we współpracy z Gutenberg networks Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gutenberg-networks-wydaje-ksiazke-maklowicza-dla-tesco,17158,artykul.html

Ilustrowana apetycznymi zdjęciami książka podzielona jest na kilka rozdziałów – zgodnie z porami roku. Oprócz samych przepisów znajdziemy tam również cenne porady: jak myć truskawki, jak wybierać ziemniaki czy jak nakryć stół świąteczny.

Agencja uczestniczyła w projekcie od samego początku, czyli rodzenia się jego koncepcji po gotowy do druku materiał. Odpowiedzialna była za opracowanie graficzno-typograficzne i redakcję. Również wszystkie zdjęcia powstały w studiu fotograficznym Gutenberg networks.

- To wyjątkowy dla nas projekt. Praca nad nim była dużym wyzwaniem, ale też wielką przyjemnością kulinarną. Każdy przepis był przez nas testowany. Zdjęcia w zasadzie stanowią dokumentację z planu. Organizacja całego przedsięwzięcia wymagała od nas zbudowania specjalnego zespołu. W efekcie mamy wyjątkową podróż kulinarną przez 4 pory roku, święta i inne ważne z perspektywy pasjonatów gotowania momenty w roku  – mówi Agnieszka Małecka, szefowa client service Gutenberg networks Warszawa.    

Agencja Gutenberg networks Warszawa na co dzień współpracuje z Tesco przy produkcji wydawnictw promocyjnych. Co miesiąc opracowuje ulotki z przepisami Roberta Makłowicza. Odpowiedzialna jest  za produkcję dotychczasowych filmów z Robertem Makłowiczem do internetu z cyklu „Szkoła gotowania”.

Źródło: DDB Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764