logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy za drukarkę Epson WorkForce Pro

  PR 09.01.2013, przeczytano 1222 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o pełne zadowolenie użytkowników z zakupionych urządzeń WorkForce Pro firma umożliwia użytkownikom zwrot kosztów zakupu, gdyby okazało się, że nie są z niego w pełni zadowoleni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwarancja-satysfakcji-lub-zwrot-pieniedzy-za-drukarke-epson-workforce-pro,17647,artykul.html

Akcją „Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy” objętych jest pięć modeli urządzeń kupionych – przez osoby fizyczne i firmy - w okresie od 2 stycznia do 28 lutego 2013 roku:

  • Epson WorkForce Pro WP-4015 DN
  • Epson WorkForce Pro WP-4515 DN
  • Epson WorkForce Pro WP-4525 DNF
  • Epson WorkForce Pro WP-4095 DN
  • Epson WorkForce Pro WP-4595


Szczegółowy regulamin akcji „Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy” dostępny jest na stronie www.epson.pl/totalsatisfaction

Główne cechy urządzeń WorkForce Pro:   

  • Sieciowe drukowanie, skanowanie sieciowe, kopiowanie, faksowanie (urządzenia z literą F
  • w końcówce nazwy modelu) oraz PC FAX.
  • Niskie koszty wydruku –  wydruki o 50% tańsze, w porównaniu z konkurencyjnymi kolorowymi drukarkami laserowymi
  • Wysoka jakość wydruków, odporność na działanie wody, blaknięcie oraz zakreślacze tekstu.
  • Materiały eksploatacyjne o wydajności 3 400 stron A4 – koszt wydruku mono: 5 groszy netto, kolor: 19 groszy netto
  • 80% niższe zużycie energii w porównaniu z konkurencyjnymi kolorowymi drukarkami laserowymi
  • Drukowanie do 26 str./min A4 mono i 24 str./min kolor
  • Maksymalne obciążenie miesięczne 20 lub 30 tys. stron zależnie od modelu
  • automatyczny dwustronny podajnik dokumentów oraz sprzętowy duplex (automatyczny druk dwustronny) – w każdym modelu
  • Gotowość do pracy w sieci LAN
  • Dzięki Epson Connect - możliwość drukowania bezpośrednio ze smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych
  • Dwa podajniki papieru: spodni na 500 arkuszy (ryza papieru) i tylny na 80 arkuszy – umożliwia to naprzemienne korzystanie z różnych rodzajów papieru
  • Możliwość drukowania na grubych papierach do 256 g/m2
  • Gwarancja 3 lata po rejestracji na dedykowanej stronie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764