logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy za drukarkę Epson WorkForce Pro

  PR 09.01.2013, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o pełne zadowolenie użytkowników z zakupionych urządzeń WorkForce Pro firma umożliwia użytkownikom zwrot kosztów zakupu, gdyby okazało się, że nie są z niego w pełni zadowoleni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwarancja-satysfakcji-lub-zwrot-pieniedzy-za-drukarke-epson-workforce-pro,17647,artykul.html

Akcją „Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy” objętych jest pięć modeli urządzeń kupionych – przez osoby fizyczne i firmy - w okresie od 2 stycznia do 28 lutego 2013 roku:

  • Epson WorkForce Pro WP-4015 DN
  • Epson WorkForce Pro WP-4515 DN
  • Epson WorkForce Pro WP-4525 DNF
  • Epson WorkForce Pro WP-4095 DN
  • Epson WorkForce Pro WP-4595


Szczegółowy regulamin akcji „Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy” dostępny jest na stronie www.epson.pl/totalsatisfaction

Główne cechy urządzeń WorkForce Pro:   

  • Sieciowe drukowanie, skanowanie sieciowe, kopiowanie, faksowanie (urządzenia z literą F
  • w końcówce nazwy modelu) oraz PC FAX.
  • Niskie koszty wydruku –  wydruki o 50% tańsze, w porównaniu z konkurencyjnymi kolorowymi drukarkami laserowymi
  • Wysoka jakość wydruków, odporność na działanie wody, blaknięcie oraz zakreślacze tekstu.
  • Materiały eksploatacyjne o wydajności 3 400 stron A4 – koszt wydruku mono: 5 groszy netto, kolor: 19 groszy netto
  • 80% niższe zużycie energii w porównaniu z konkurencyjnymi kolorowymi drukarkami laserowymi
  • Drukowanie do 26 str./min A4 mono i 24 str./min kolor
  • Maksymalne obciążenie miesięczne 20 lub 30 tys. stron zależnie od modelu
  • automatyczny dwustronny podajnik dokumentów oraz sprzętowy duplex (automatyczny druk dwustronny) – w każdym modelu
  • Gotowość do pracy w sieci LAN
  • Dzięki Epson Connect - możliwość drukowania bezpośrednio ze smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych
  • Dwa podajniki papieru: spodni na 500 arkuszy (ryza papieru) i tylny na 80 arkuszy – umożliwia to naprzemienne korzystanie z różnych rodzajów papieru
  • Możliwość drukowania na grubych papierach do 256 g/m2
  • Gwarancja 3 lata po rejestracji na dedykowanej stronie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III
Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.
Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy
Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.
HP Zbook Create G7 i Zbook Studio G7 – stacje robocze nawet dla najbardziej wymagających twórców
Tworzyć może każdy i wszędzie, a dzięki mobilnym stacjom roboczym HP ZBook Create oraz HP ZBook Studio projektowanie i codzienna praca jeszcze nigdy nie były tak proste. HP ZBook Create G7 i ZBook Studio G7 to pierwsze mobilne stacje robocze, których komponenty wewnętrzne wykonano z plastiku pochodzącego z recyklingu[1]. Są wyposażone w układy graficzne NVIDIA GeForce i...
Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r.
Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta ponad 3 biliony dolarów w 2020 r. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy...
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764