logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy Tiktoka wspierają Stars.Space

  PR 05.10.2021, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin), gwiazdy social mediów będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars, należącej do spółki Stars.Space S.A. Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-tiktoka-wspieraja-stars.space,393259,artykul.html

Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, w ubiegłym tygodniu uruchomiła sklep internetowy i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków, która rusza 10 października będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

– Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie  przekroczył  100 tysięcy obserwujących i jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków – podkreśla Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space S.A.

Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka.

– Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym – zaznacza Maciej Zegarski.

Stars.Space rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji, która potrwa do 20 października 2021 r.. Spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych (13,1% udział w kapitale zakładowym) na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars.  Informacje dotyczące oferty publicznej akcji spółki będą prezentowane na platformie CrowdConnect.pl, a firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

Źródło: Stars.Space S.A.

www.stars.space

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764