logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hashares – nowa platforma influencer marketingu

  PR 11.06.2019, przeczytano 842 razy

„Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie, łączącej marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych. Hashares wspiera Klientów w zakresie realizacji kampanii marketingowych z udziałem influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hashares-%E2%80%93-nowa-platforma-influencer-marketingu,382851,artykul.html

Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami, zainteresowanymi ich ekspozycją na własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares jest między innymi kompleksowa weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów w obszarze jakości followersów, contentu czy engagement rate.

- Stawiamy przede wszystkim na jakość, dopasowanie oraz przejrzyste zasady współpracy. Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii. Ponadto, Klienci mają prawa do contentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system – mówi Zosia Cichoń, Managing Director w Hashares.

Hashares daje gwarancję zasięgu kampanii, ekspozycji produktów u zweryfikowanych influencerów oraz jasnych i przejrzystych warunków współpracy. Klient, po każdej zrealizowanej akcji, otrzymuje szczegółowy raport, a także prawa do wykorzystania poszczególnych publikacji.

Źródło: Hashares

www.hashares.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764